JoyCiej007 schreef:KBTP schreef:Ik persoonlijk vind hem niet te dik, laat hem nog dunner worden en je hebt een zielig dier over. Die van mij is ook aan de dikke kant, maar niet ongezond dik dus ik zie bij mij het probleem niet. Het is hartje winter dus ik vind dat hij wel wat spekkie mag hebben. Dat gaat er in de zomer ook weet vanzelf af.
Afvallen en dan een zielig dier over houden? Weet niet hoe jij shetten graag ziet, maar dat hij met iets afvallen te dun zal worden is echt onzin... in de winter hebben ze meer aan een dikke vacht dan veel spek/vet, of 't nu zomer of winter is, overgewicht is nooit goed voor geen enkele pony, ook niet voor shetten
Ze zegt zelf dat het een knuffelpony is en niks bijzonders hoeft te verrichten, vind je t dan gek dat ie uitdikt? En dat dier hier is echt niet te dik, maar ook niet te dun hij is prima zo. Je vraagt hoe ik shetten wil zien maar hoe willen jullie die zien?! Als een uitgemergeld mormel dat zo dun is dat je de ribben ziet en die oh zo mooie rondingen ? :S Aub hee! Laat die dieren lekker dier zijn, zouden ze in de natuur ook zo op hun gewicht letten? Niet? Vreemd joh, laat ze toch gewoon eten daar zijn ze zo goed in, en let er gewoon een beetje op niks aan het handje. Zolang het niet ongezond wordt voor hun zie ik het probleem niet, ze kunnen met een gezond buikje ook prima functioneren.