(hopelijk blijft het liggen!) Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
(hopelijk blijft het liggen!) wendypony schreef:das waar
heb ik tenminste wat te doen nu ik me andere pony niet mag rijden(hopelijk komt daar morgen wel verandering in maar goed)
ga de slee maar weer opzoeken:p
bij ons zijn ze ook wel eens zo erg geweest dat ze de slee achter de kwat knoopte:p
wij hebben hem ooit achter de auto gehangen
(niet al te hard natuurlijk)
En het gaat de hele week vriezen
mieneke12 schreef:wendypony schreef:das waar
heb ik tenminste wat te doen nu ik me andere pony niet mag rijden(hopelijk komt daar morgen wel verandering in maar goed)
ga de slee maar weer opzoeken:p
bij ons zijn ze ook wel eens zo erg geweest dat ze de slee achter de kwat knoopte:p
Ik heb mij slee ook net uit de kast gehaald![]()
haha,achter de kwatwij hebben hem ooit achter de auto gehangen
(niet al te hard natuurlijk)
wendypony schreef:tzou ook gaan vriezen
als we niet kunnen sleeen kunnen we altijd nog schaatsen(zonder pony dan he:p)
Van riet gemaakt, erg mooi maar 40,- is veel voor een meisje dat geen baantje heeft en dat voor 1x per jaar eens... Dan liever een kleine slee van 5,-
JoyCiej007 schreef:marrianne schreef:ik heb een heel mooie arreslee staan in shetformaat! Alleen durf ik er niet zo goed mee te rijden aangezien ik op dit moment geen van mijn 3 pony's ervoor ga zetten
Ja?!*= jaloers*
hopelijk wordt mijn 3jarge zo mak dat ik volgend jaar er mee kan rijden 
Bizzybijtje schreef:mieneke12 schreef:zou je ook met een slee door de wei kunnen als het heeft gevroren?
Gewoon door het gras met de slee..?
want ik wou het een keer proberen
Denk het wel... Gewoon zo: als je er loopt en je glijd makkelijk uit, dan kun je sleeën
JoyCiej007 schreef:marrianne schreef:ik heb een heel mooie arreslee staan in shetformaat! Alleen durf ik er niet zo goed mee te rijden aangezien ik op dit moment geen van mijn 3 pony's ervoor ga zetten
Ja?!*= jaloers*
ik wil ook een arreslee, krijg je die samen met een fatsoenlijke laag sneeuw?