Ik ben zelf 1.60 en zit ook nog op een pony van 1.15 af en toe. Maar dit gaat wel érg ver..
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
thunder4321 schreef:het legt er meer aan hoe zwaar je ben denk ik
het ziet er zielig uit maar ze zijn heel sterk een kleine shetlander heeft een een paard-
bij ons op het land uit de sloot getrokken

thunder4321 schreef:het legt er meer aan hoe zwaar je ben denk ik
het ziet er zielig uit maar ze zijn heel sterk een kleine shetlander heeft een een paard-
bij ons op het land uit de sloot getrokken
Aladinnetje schreef:_Claire schreef:als ze 15/16 zijn zijn ze echt geen 1.60Ik ben 14 en 1.74
Ze zijn dan denk ik wel rond de 1.70
waar slaat dat nou op? ik ben 28 en ben 1.63m... waarom moet iemand omdat jij 1.74 bent op je 14e ook persé zo lang zijn?![]()

Bizzybijtje schreef:Aladinnetje schreef:
waar slaat dat nou op? ik ben 28 en ben 1.63m... waarom moet iemand omdat jij 1.74 bent op je 14e ook persé zo lang zijn?![]()
Juist. Ik ben met mijn 15 jaar zelfs maar 1.55m![]()
Maar nee, ik vind het niet kunnen. Dat vind ik echt te veel van het goede.
nowylover schreef:Bizzybijtje schreef:
ik ben 13 en ben 1.65 op je 15/16 ben je normaal gemiddeld rond de 1.70 t/m 1.80 en als je kleiner bent ben je gwn te klein voor je leeftijd want ze zeggen dat ik dat al ben.
en ik reed op mijn 10/11 nog op een shet maar ze zijn erg sterk en ze hoeven neit perse 85cm te zijn de zijn max. 1.07 en 85cm is het max. van een fallabella. en die foto is wel zielig
nowylover schreef:Bizzybijtje schreef:
ik ben 13 en ben 1.65 op je 15/16 ben je normaal gemiddeld rond de 1.70 t/m 1.80 en als je kleiner bent ben je gwn te klein voor je leeftijd want ze zeggen dat ik dat al ben.
en ik reed op mijn 10/11 nog op een shet maar ze zijn erg sterk en ze hoeven neit perse 85cm te zijn de zijn max. 1.07 en 85cm is het max. van een fallabella. en die foto is wel zielig
barriChelloO schreef:hangt er van af wat dat meisje allemaal van zo'n pony vraagt ik denk ook niet dat ze met die pony zal gaan springen dan zullen der eigen benen in de weg zitten maar ik vind het overdreven dat dit sneu en zielig is ze is niet te zwaar en een shetlander kan ook voor een kar enzz daar word geen toestand van gemaakt maar als er een te lang meisje op zit is het zielig sneu en ooooh dit kan egt niet.. dat vind ik bullsh*t