wel loopt de ene uit zichzelf achter haar mamma de trailer al op
haha maar ik wil je wel komen helpen hoor marieke!! had jij trouwens toevallig marianne en wietse nog gesproken?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
wel loopt de ene uit zichzelf achter haar mamma de trailer al op
haha
!

ik ga daar even proberen op i-net te komen enzo maar anders ben ik dus 2 weken afwezig zegmaar
.
en idd met wit voorbrengen dit stond ook wel in de opgave papieren. Arvanti_haf schreef:jah bontenkeuring was leuk, maar bonten zijn minder mijn ding. de vlekken halen de pony zo uit balans. Maar twas een leuk dagje, ik ben tot 3 uur gebleven, en toen ben ik afgetaaid. Voelde het probleem aankomen. Kheb nu een opklapbaar stoeltje in mijn auto liggen, zodat ik kan afwisselen, en niet de hele dag hoef te staan/hangen. Het KAN wel beter worden, maar we zien wel. Maar ik weet uit ervarinh dat het allemaal ERG lang kan duren... tjah, paardrijden... nu even niet nee, orgen ook echt nog even niet (maar hij is nu toch een ijzer kwijt, die er morgen weer op gaat) kheb vrijdag les... en ik heb maandag ook heerlijk gereden, met een rotrug, en ik heb vrijdag les, en moet daarna naar die arts, dus ik kan me nog wel even naar de barrebiezen rijden. Zolang ik erop zit wil het wel, maar moet je me niet zien lopen als ik er af ben gestapt, hihi... maargoed, beetje offtopic...
maar hoe dan ook, ik kom in dalen!!!!!
, ik heb gevraagd of hij op zijn naam voor gebracht mocht worden, dan hoefde ik niet eerst voor alleen de keuring lid te worden van het stamboek
. Dus geen idee wat er in de keuringspapieren staat.. daarom vraag ik hier heel veel, want de fokker is er een beetje onduidelijk over, het hoe en wat!
komt vast helemaal goed!!
bedoel het niet onaardig hoor maar het viel me op bij de foto's!