Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Eowyn3003 schreef:Ze zegt toch gewoon dat ze hem zelf gezocht heeft? Ik heb niks gelezen over betalen, maar ik kan erover gekeken hebben.
Lowara: heb je al wat gevonden?

) kerel komt binnenkort mijn kant op ( ehm.. exclusief kind, die blijft daar natuurlijk
)

En wat een manen
Tancreda4 schreef:Ah wat een schatje! Is hij al beleerd enzow?

). Bij ons is hij gewoon een veredelde grasmaaier terwijl hij (onder volwassen begeleiding) een super kinderpony zou kunnen zijn. Mijn buurmeisjes zijn echter allemaal te groot voor hem om op hem te rijden en daarom leasen we hem straks aan TS. Wij blijven de eigenaren maar TS mag hem (tegen alle onderhoudskosten) van hem gebruik maken zolang als zij nodig vindt. En mocht het moment daar zijn dat ze hem niet meer nodig heeft of niet meer kan gebruiken dan mag hij altijd weer terug bij ons komen
Lowara schreef:Eowyn3003 schreef:Ze zegt toch gewoon dat ze hem zelf gezocht heeft? Ik heb niks gelezen over betalen, maar ik kan erover gekeken hebben.
Lowara: heb je al wat gevonden?
ja, ik heb ondertussen wat gevonden
deze 4 jarige geholpen () kerel komt binnenkort mijn kant op ( ehm.. exclusief kind, die blijft daar natuurlijk
)
[img]knip[/img]

Heb gewoon mijn eigen en bedrag aangepast op de werkelijkheid die blijkbaar anders was dan ik had verwacht
dees_daan schreef:hoe kan je zelf 150 euro betalen als je 8 jaar bent?