Nee he! Wat jammer Tamara! En die bonbonnen valen hier erg in smaak die je meehad als "dank" Tosadog! Helaas vonden mijn ouders dat ook. Maarja wel beter voor de lijn om ze te delen.
randalinpony
Geplaatst: 10-02-09 22:06
Mm, wij wilden heel graag komen maar waarschijnlijk hebben we rond die tijd een drachtige merrie op stal, dus tja... (we kunnen haar moeilijk op de trailer zetten zodat we haar in de gaten kunnen blijven houden die dag. )
Kaisa
Geplaatst: 11-02-09 10:55
Wat jammer Tamara & randalinpony!
Eponastable
Geplaatst: 11-02-09 10:57
Zeer jammer Tamara!
Ik wil wel mattentaartjes meenemen? is hier uit onze streek! maarrr ik ga hoogstwaarschijnlijk de dag ervoor al oprijden misschien is dat niet vers meer... hmmm ik denk eens na wat ik meenemen kan.
edit: Ooh als mams en vriendlief willen oprijden de dag zelf kunnen ze er meenemen...
Tosadog
Geplaatst: 11-02-09 13:05
@Epona: oh neeee he..daar gaan we weer! Vorig jaar hadden we al een heel topic over wat we mee zouden nemen, ik had idd de bonbons maar Belgische traktaties zijn natuurlijk ook niet te versmaden!!!! @Meavey: wees maar niet bang, ze komen weer mee, alleen misschien dit keer bij een andere patisserie vandaan...variatie moet er zijn he?
Eponastable
Geplaatst: 11-02-09 13:14
Hahaha dan wil ik wel die bonbons proeven hoor Als jij al wat meeneemt dan laat ik het zo tradities gaan we niet verbreken é!!
Die bonbons met cranberries zijn heel erg smerig die moeten jullie maar niet eten hoor, geef die maar aan mij dan offer ik mezelf wel op. Ik ga naar een vakantiehuis van vrienden in frankrijk (9 uur rijden) en meestal stoppen we dan in lille om te shoppen, kijk als die nou op zondag open zijn dan kom ik gewoon lekker naar de hengstenkeuring en vertrek ik een dag later.
Tosadog
Geplaatst: 11-02-09 21:49
Epona: nee nee je begreep me verkeerd!! Juist WEL meenemen die heerlijke Belgische taartjes! Ik neem de bonbons mee, neem ik gewoon een extra doosje mee voor een proeverijtje!
Eponastable
Geplaatst: 11-02-09 22:55
Aaaaaaaah okaaay... ja sorry beetje blond hier Ik zal eens even met ons mams kijken of ze zelf mee oprijden zodat ze dan mattetaartjes kunnen meenemen.
Hmmm Letsdunit ziet er mij een echt snoepertje uit
Jeeeej boekje was binnen gisteren!!! lijsten staan er ook in... vraagje, Hoe verloopt de volgorde van het binnenkomen? Hoe vroeger de Veterinaire keuring, hoe vroeger je in de ring moet?
Ik dacht dat er zo'n 160 tal waren, boekje ligt thuis... helaas ik weet voor de ''herkeuring of definitief te keuren'' zijn er een stuk of 85 hengsten. Vanaf 85 ste begint de nieuwe jaargang.
Ik kom gezellig kijken dit jaar, ook wel eens leuk, ben nog nooit geweest zonder pony mee.
Tosadog
Geplaatst: 12-03-09 13:29
@Epona: de tijd die je bij de veterinair verwacht wordt houdt volgens mij niet direkt verband met je "starttijd" in de ring. Er wordt in 2 ringen gekeurd en de nieuwe jaargang wordt in ring A gekeurd en ik zag dat je daar in de 1e groep zit, als 9e paardje. Misschien staat het in het boekje wat verwarrend maar de keuringen van de "oudere hengsten" en de nieuwe jaargang beginen tegelijkertijd, alleen in het boekje worden de oudere hengsten als eerste genoemd. Aangezien de keuringen om 9.00 uur beginnen ben je dus heel snel aan de beurt ja! Dus vergis je daar niet in!
@Kaisa: ja er staan volgens mij wel wat interessante nieuwe hengsten in (op papier en fotos dan he, live kan anders zijn)Ik kan alleen zeggen dat ik er nieuwsgierig naar ben, kwaliteiten weet ik verder niet. nr. 89, JS Challengers Loverboy, nr. 93, Bar Nones Dutch Tornado, nr. 95 Country Lanes Whos Your Daddy, nr 118, Darmond Bucks Backstreet Boy, 119, Sonoita Charismatic Memoir, 131 Camelot Countrys Buckeroo Dream, 154 Bourbon Starbuck of Rose, nr. 164 Round Table Dragonfly om er maar een paar uit het boekje te noemen.