Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
rossebol schreef:rensju schreef:Oke, de mijne is ook 86 en 12 inch.
Wat doe je er nu mee? weer verkocht ofzo? Heb nu wel door dat het bij ons ook niks gaat worden.
Er is niet veel keus als je 12 inch zoekt..
zadel en pony zijn niet van mijken ze alleen.
ik zou je een wintec aanraden echt super zadeltjes de 12 inch
rensju schreef:Wooow niet te geloven, zo had ik hem niet verwacht..Misschien moet het zadel nog wat vormen?![]()
Wat voor inchmaat heb je daar? + stokmaat pony?
cp112 schreef:Ik heb gisteren bij Ootemand een Vantaggio Shetlandzadel Pinokkio besteld, 12 inch
volgens mij is het een thorowgood....
overigens is hij daar in de aanbieding voor de liefhebbers, incl singen en beugels+riemen maar 67,50
http://www.ooteman.nl/images/groot/Thorowgoodsafari.jpg
nathalie2302 schreef:hahaha...ik was al bang een foto te zien te krijgen met idd de zweetbladen half onder de buik door en de achterkant van de lepel net voor de staartaanzet![]()
Geloof idd nooit dat dit een 17" isZou het niet een 15" kunnen zijn?
18" op 1m07??? WHOA! Zo groot zijn onze pony's maar nooit never dat daar een 18" op zou passen...
dit is een 16" op 1 van onze pony's (zijn rug is net wat langer dan die van de ander) en ik vond dit echt te groot.
Ronnie25 schreef:Ik had 'vroeger' voor mijn nogal groot uitgevallen shets 2 gewone leren 15 inc zadels. En later een Wincet educatief zadeltje.
En nu heb ik voor mijn Mini shet (80cm) een norton zadeltje. 10 inc heel klein maar is erg fijn zadeltje.