Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

hoe gaat het nu met ze na de castratie?
je zou eens kunnen kijken naar de kappen van shires.
) de ander gaf daar een 8 voor.

Gisteren met de trailer weg geweest met Sjors en het reed echt heel fijn, hij liep er ook zo op.
Klinkt als een fijne dag.
. Op naar de 8jaar.

En fijn dat Sjors goede conditie heeft!
Draven natuurlijk alleen voor de sulky. Nou ja, hij was er toch nog niet klaar voor na ons incidentje. Deze week weer paar keer stappen met tuig op en ik erachter. Dan volgend weekend maar eens stapritje voor de sulky doen. Kijken hoe het gaat met zijn angst/schrik
Ben het wel met Jenny eens, ik denk dat zowel Cookie als Fleur wat voller mogen qua body en (hals/bovenlijn)bespiering
Heerlijk nog even zonder teveel insecten (denk ik?)
toch wel fijn kunnen rijden. Willem had er wel een mening over haha maar bleef toch heel braaf!
Echt heel leuk om zo te horen. En naar huis met 2x een eerste prijs en mooie winstpunten in beide proeven. Trots op koning Willem
speciaal voor een kleine pony. Dat wou ik graag want wij hebben een Skoda Fabia automaat, en die willen we een beetje sparen if you snap wat ik bedoel
Moeten nog even nieuwe bandjes onder, en een steun voor de sulky en dan zijn we klaar om te gaan!

mijn pa is lasser dus komt wel goed maar ervaringen zijn welkom