[HK]SMP kletstopic 2

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Lillian__

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-17 01:38

Beterschap Patricia!

Nou ja ze eten in ieder geval weer hun brokjes goed Fenna. Floor werd ook iets te fanatiek met eten (neus al in de bak willen steken terwijl ik hem nog in mn handen had) die heb ik ook een stemcommando voor voedsel wegkijken geleerd en als ik er consequent in blijf, kijkt hij ook netjes op commando weg voor ik zn bak geef.

Ik heb mn schoft achtergelaten, daar worden nu veiligheidslichtogen, een korte draagriem en een andere singel voor besteld :$
Verder niks gekocht.

Leuk zo'n webcam bij de paarden!

Ik heb mijn oude schoftje nog liggen, gister even opgelegd en hij past gewoon niet meer lekker met de onderleggen := stond heel raar... misschien op den duur maar te koop zetten _O- Floor is dus maandag bij de DAP geweest en vorig jaar was hij dus heel beroerd na de inenten en dubbele verdoving, toen heeft hij ook ruim een week vrij gehad, gister vond ik hem weer goed genoeg om te longeren. Zo gek als een deur was hij =:) vandaag heeft hij even in de kleine bak gestaan en wat te eten gehad, had zelf geen zin om helemaal nat te regenen _O- (Luxe problemen, hij hoeft van mij niet meer vijf dagen in de week wat te doen)

Lillian__

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-17 17:29

Floor was vandaag een stuiterbal :):) dus hij mocht even lekker aan de longe in zijn nakie rondscheuren Afbeelding
Natuurlijk als je net filmt galopeerd hij verkeerd aan :roll:

Kiekeboefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-17 18:01

Hihi Floor :=
Donja galoppeerd ook het liefst in de scheur-stand op de verkeerde hand _O-

Patricia_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-17 21:18

Leuk zo.n stuiterbal
Wat een kou en rotweer he....

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-17 21:51

Ja! Zou naar kerstmarkt maar is afgelast.
Net met auto kon ik ook wel goed merken dat glad was.

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-17 23:32

@Lillian, ook een stuiterbal bij jou, hier ook :') .

Ben dus gaan fietsen nog even snel voor ik weg moest met mama der pony en wat een raket had ik mee :wow: . Vreugde bokken en stevig tempo er in. Vroegen ons wel af als die nu zo snel geneigd is om vreugdebokken te gooien zeker naar galop toe is de kans dan groot dat die dat voor de wagen ook gaat doen en een manier om dat te vermijden? Weet dat je een slagriem hebt eventueel. Is nog niet voor direct, in het voorjaar hem aan de lange lijnen leren eerst.

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-17 00:02

Hoe oud is 'ie? Bokken aan de hand of aan de longe oid hoeft niet gelijk te betekenen dat ze dat voor de wagen ook gaan doen. En als ze dat doen, kun je dat met langelijnen/droogmennen gauw genoeg afleren. Sjors bokt ook wel eens en momenteel steigert hij zelfs, maar dat hoeft hij voor de wagen echt niet te flikken :) Een slagriem kun je in de toekomst voor de zekerheid altijd eraan knopen, die gaat er ook aan als Sjors weer mag opbouwen en ik heb Boef er ook een tijd mee gereden.

Wat een weer ineens, zoveel sneeuw :oo Het blijft hier nog liggen ook, ben benieuwd of het er morgenochtend nog steeds ligt.

mirriejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-17 00:03

Ayla schreef:
Hoe oud is 'ie? Bokken aan de hand of aan de longe oid hoeft niet gelijk te betekenen dat ze dat voor de wagen ook gaan doen. En als ze dat doen, kun je dat met langelijnen/droogmennen gauw genoeg afleren. Sjors bokt ook wel eens en momenteel steigert hij zelfs, maar dat hoeft hij voor de wagen echt niet te flikken :) Een slagriem kun je in de toekomst voor de zekerheid altijd eraan knopen, die gaat er ook aan als Sjors weer mag opbouwen en ik heb Boef er ook een tijd mee gereden.

Wat een weer ineens, zoveel sneeuw :oo Het blijft hier nog liggen ook, ben benieuwd of het er morgenochtend nog steeds ligt.

Sneeuw ?? Wasda :') 20 km van hier ligt een dik pak en hier nog geen vlokje -O-

Lillian__

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-17 01:52

Hier heb het een tijd flink door gesneeuwd hoor, en ik zit voor jou aan de andere kant van de heuvelrug.

Floor had vandaag ook zijn bokkenpruik op, maar voor de sulky doet hij enkel kontje huppen als het moeilijk is, hij heeft (gelukkig) nog nooit zo hoog gebokt dat hij zn benen kon uitslaan... Moet er eerlijk ook niet aan denken.
Misschien was het gewoon joligheid Lori en zal het voor de wagen wel meevallen, zeker als je hem er voldoende op voorbereid *D

Patty14

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-17 01:56

Hier ook veel sneeuw. Heel fijn met de auto over de rotonde en dan weg glijden zodat je ineens een kwart slag gedraaid bent :roll:

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-17 09:19

Oeps. Gladheid is niet fijn!
Ik gleed gisteren ook weg toen ik de parkeerplaats op reed (heuvel en gelijk bocht om).

Heb ook wel eens achterstevoren voor het stoplicht gestaan. Was gelukkig met de lesauto.

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-17 09:43

Haha overal stuiterballetjes dus. Niet gek met dat weer :-)

Nou ik ga maar weer eens stappen met Alf. Nu gelukkig (nog?) droog.

Fijn weekend iedereen!!

Patty14

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-17 17:07

Pff volgende week wedstrijd en kan niemand vinden om voor te lezen. Raak al helemaal in de stress nu...

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-17 17:10

Zal vast te ver zijn maar waar start je?

Patricia_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-17 18:44

hier alleen regen en geen sneeuw

Patty14

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-17 19:45

Ymor schreef:
Zal vast te ver zijn maar waar start je?

Zuidwolde :)

claudiadvx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 00:50

Dat is echt super vervelend!

Misty staat uitgelicht **\O/**
Afbeelding

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 01:27

Sneeuwt flink nu! Sleeen morgen! :):)

Patricia_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 08:55

Hier nog steeds geen sneeuw. Dus ook niet sleeen

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 09:25

Patty dat is balen. Meestal op zo'n terrein wel iemand te vinden toch? Alhoewel ik dan ook gestressed zou zijn hoor!

Patricia sneeuw komt eraan vandaag! Vanaf uurtje of 10

linda_gigant

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 13:13

Leuk dat ze in de uitgelicht staat. Mooi overzicht!

hier is ook behoorlijk wat sneeuw gevallen en er komt nog meer aan :(

Ik wil binnenkort ook nog een jaar overzicht maken. Eerst maar eens alle foto’s verzamelen :)

As dinsdag wedstijd maar ben beneiuwd of er te rijden valt met de trailer

Patty14

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 14:11

Ik had gehoopt dat we 10m ingesneeuwd werden zodat ik niet kan werken vanmiddag. Helaas is dat niet het geval :+

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 14:32

Hahaha jammer joh

Lillian__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 14:36

Hier ligt een hoop sneeuw heb alleen geen slee, floor staat rondom op ijzers en ben alleen :+
Er is hier nog helemaal niks gestrooit... moest in een slakken gang naar stal fietsen alle banden sporen zijn weer aangevroren met een heel dun laagje sneeuw erover lachen joh

Linda als het goed is gaat de sneeuw uiteindelijk over in regen. Dan alleen maar hopen dat het nie gaat vriezen

Sorry mn één twee drie toets op mn telefoon doet het niet meer

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 14:58

Linsey en Patricia, gefeliciteerd met de punten van vorig weekend, goed gedaan!

Knappe Donja <3 Ze ziet er happy uit!

Ingrid, bijna D day voor Alf.. spannend! Kan me voorstellen dat je aan niks anders kunt denken op het moment.

Gaaf die camera's Miranda! Mooi beeld zo. Lekker voor de ponycam zitten :D

Sakvis fijn dag je pony thuis is en zich goed lijkt te voelen. Hopelijk blijft dat zo!

Lillian, ook fijn dat Floor zich weer goed voelt na de enting. En straks lekker een verbouwd schoftje en dan kun je weer crossen :D

Patty, oei dat is stressvol! Als het iets meer in mijn richting was had ik je graag geholpen. Heb even gecheckt maar het is bijna twee uur enkele reis. Jammer!

Hier is het inmiddels ook flink wit aan het worden! Ik zou vandaag mijn M debuut gaan maken met Willem, maar met dit weer niet verantwoord om op pad te gaan. Jammer, maar veiligheid voor alles :)
Nu lekker op de bank Netflixen onder een dekentje :D