Nou ja ze eten in ieder geval weer hun brokjes goed Fenna. Floor werd ook iets te fanatiek met eten (neus al in de bak willen steken terwijl ik hem nog in mn handen had) die heb ik ook een stemcommando voor voedsel wegkijken geleerd en als ik er consequent in blijf, kijkt hij ook netjes op commando weg voor ik zn bak geef.
Ik heb mn schoft achtergelaten, daar worden nu veiligheidslichtogen, een korte draagriem en een andere singel voor besteld

Verder niks gekocht.
Leuk zo'n webcam bij de paarden!
Ik heb mijn oude schoftje nog liggen, gister even opgelegd en hij past gewoon niet meer lekker met de onderleggen
 stond heel raar... misschien op den duur maar te koop zetten
 stond heel raar... misschien op den duur maar te koop zetten   Floor is dus maandag bij de DAP geweest en vorig jaar was hij dus heel beroerd na de inenten en dubbele verdoving, toen heeft hij ook ruim een week vrij gehad, gister vond ik hem weer goed genoeg om te longeren. Zo gek als een deur was hij
  Floor is dus maandag bij de DAP geweest en vorig jaar was hij dus heel beroerd na de inenten en dubbele verdoving, toen heeft hij ook ruim een week vrij gehad, gister vond ik hem weer goed genoeg om te longeren. Zo gek als een deur was hij  vandaag heeft hij even in de kleine bak gestaan en wat te eten gehad, had zelf geen zin om helemaal nat te regenen
  vandaag heeft hij even in de kleine bak gestaan en wat te eten gehad, had zelf geen zin om helemaal nat te regenen   (Luxe problemen, hij hoeft van mij niet meer vijf dagen in de week wat te doen)
 (Luxe problemen, hij hoeft van mij niet meer vijf dagen in de week wat te doen)                                                         

Geplaatst: 08-12-17 00:38
               Geplaatst: 08-12-17 00:38				          dus hij mocht even lekker aan de longe in zijn nakie rondscheuren
  dus hij mocht even lekker aan de longe in zijn nakie rondscheuren  

.
 . .  Vreugde bokken en stevig tempo er in. Vroegen ons wel af als die nu zo snel geneigd is om vreugdebokken te gooien zeker naar galop toe is de kans dan groot dat die dat voor de wagen ook gaat doen en een manier om dat te vermijden? Weet dat je een slagriem hebt eventueel.  Is nog niet voor direct, in het voorjaar hem aan de lange lijnen leren eerst.
 .  Vreugde bokken en stevig tempo er in. Vroegen ons wel af als die nu zo snel geneigd is om vreugdebokken te gooien zeker naar galop toe is de kans dan groot dat die dat voor de wagen ook gaat doen en een manier om dat te vermijden? Weet dat je een slagriem hebt eventueel.  Is nog niet voor direct, in het voorjaar hem aan de lange lijnen leren eerst.                                                         
 Een slagriem kun je in de toekomst voor de zekerheid altijd eraan knopen, die gaat er ook aan als Sjors weer mag opbouwen en ik heb Boef er ook een tijd mee gereden.
 Een slagriem kun je in de toekomst voor de zekerheid altijd eraan knopen, die gaat er ook aan als Sjors weer mag opbouwen en ik heb Boef er ook een tijd mee gereden. Het blijft hier nog liggen ook, ben benieuwd of het er morgenochtend nog steeds ligt.
 Het blijft hier nog liggen ook, ben benieuwd of het er morgenochtend nog steeds ligt.                                                         

Ze ziet er happy uit!
 Ze ziet er happy uit!