hier een rustig weekje, lekker t bos in geweest weer
Sunshinedaan
Geplaatst: 22-05-19 17:17
Beterschap voor de mannetjes StalNollie
Linda lekker rustig, heerlijk genieten in het bos
Ik had vanmiddag een hartverzakking! Wilde met Cooks gaan springen aan de longeerlijn.
Hij vond het superleuk, tot de musketonhaak van de longeerlijn brak! Cooks los in de bak. Die ging helemaal los natuurlijk en liet zich niet vangen
Helaas ontdekte hij dat hij onder de bak omheing door kon. Zoefff... dikke stofwolk, over de weg naar huis. Stond ik dan...
Ik woon buitenaf, op 10 minuten lopen afstand van mijn oefenterrein. Dus maar achter hem aan lopen. Ik zag hem een akker op rennen. Kak.. pas ingezaaid. En toen wist ie het niet meer zo in zijn eentje, ik rustig bij een inham gewacbt, kwam ie aangesjokt.. tot 2 meter afstand, zoeff weer een sprint, de volgende akker op.
Ik heb Fleur maar gehaald en een emmer biks... Toen kwam op zijn dooie gemakje van achterin de akker naar voren lopen. Ik kon hem nog steeds niet pakken. Dan maar los over de weg lokken, hopen dat er geen vrachtwagen langs zou komen. Gelukkig liep hij zo achter Fleur aan. Pfff wat een avontuur zeg. Gelukkig alles goed afgelopen.
Nou, ik was zeker geschrokken... het is een rustige buitenaf weg waar je 60 mag, maar dat is nog behoorlijk hard Gelukkig was er geen verkeer op dat moment
Sunshinedaan; mooi dat je dat doet! Ik heb het een hele tijd met mijn hond gedaan. Heel dankbaar he! zoooo wat een schrik als je pony opeens op de weg loopt! Gelukkig alles goed gegaan zeg!
Haha Stalnollie; hakkie tsjakkie, weg zakkie
En ik blij want Alfje stapte gisteren al stuk ruimer! Draf niet gekeken. Zondag misschien even.
Gelukkig mijn konijnen in de gaten. Eentje bleef maar boven zitten in het hok terwijl zijn eten beneden staat. 'M maar even naar beneden gezet ging meteen gulzig gaan drinken. Zal wel raar voelen tussen zijn benen zeker
Ik heb mijn pony’s om de haverklap los lopen Haha. Chayton twee weken geleden nog. Brak los en ging een weiland in. Ben gewoon naar huis gegaan. Vijf minuten later kwam hij aangelopen.
Ayla
Geplaatst: 23-05-19 21:37
Ben je er al uit welke kleur sulky je gaat nemen Kymberley? Ik had er een met RVS bomen en (bijpassende) grijze wielen, maar heb nu een volledig zwarte. En heeft Pepper al een bandje gesleept?
Jammer dat Alf niet meer in het groepje kan staan Ingrid, maar als hij er last van krijgt dan is het waarschijnlijk wel beter voor hem. Fijn dat hij weer wat beter loopt
Donny is suuuper knap Suus. Ben benieuwd naar hem in het echie.
Balen van de vaardigheid Linsey maar gefeliciteerd met je winstpunt
Wat mooi dat je dat kon doen met de paardjes Daniëlle. Cooks op avontuur, boefje
Ik heb een paar weken geleden mijn Hati trailer verkocht en dinsdag mijn 'nieuwe' trailer opgehaald, super blij mee
Sjors vind trailers tegenwoordig een beetje spannend maar na een paar keer oefenen liep hij er zo op en stond hij rustig.
Long time no see! Heb een tijdje alleen maar meegelezen
Wat een draak heb je Danielle Gelukkig is het goed afgelopen.
Ingrid, ik ga meeduimen dat het niks ergs is met Alf!
De korting van mhs heb ik ook even gebruik van gemaakt. Bitje wat ik al een tijd wil van €50 naar €30
Nick gaat nog steeds gesmeerd. Twee weken geleden weer een onderling vaardigheid wedstrijdje gestart en die gewonnen Super leuk spelletje vind ie dat.
Kiekeboefje
Geplaatst: 24-05-19 21:25
Heeeeey Laura!
Gefeliciteerd met je nieuwe trailer Ayla! Ik ben ook zoekende.
Nog niks geshopt, ik hou me in. Alleen dat bitje Wel thuis gekomen en bij mijn schatje wezen kijken wat heb ik hem gemist! Wat een engeltje is het ook, vlieft!!!!
Edit: zie die kale plekjes..... is van zijn vliegenmasker. Zit heel mooi maar toch niet ideaal.
Ayla
Geplaatst: 25-05-19 08:47
Hidde Hij is zo leuk Jenny!
Goed bezig Laura Doe je ook mee met de SMR wedstrijddag?
Bedankt dames Ik heb de Hati verkocht omdat de verf af begon te bladderen nadat ik 'm een halfjaar geleden bij de dealer kocht. Er moesten nieuwe wanden in of ik moest 'm zelf gaan verven, daar had ik weinig trek in dus ik heb het geld geïnvesteerd in een nieuwe. Mede doordat ik Sjors er bijna niet op kreeg, hij er heel gespannen op stond (zag ik op de camera) en ik in mijn eentje de sulky niet voorop kon zetten waardoor ik alsnog afhankelijk was van anderen als ik pad ging.