Haha knolselder die poot van mij is nooit meer helemaal aan elkaar gegroeid en ik voel het dus nog regelmatig. Dat je dat nog weet:-)
Leuk dat hilton het goed doet!
Geen sinterklaas gevierd ook. Wel iets gehad van 2 stalgenoten

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Mijn vriend vervloekt dat vaak.
 Mijn vriend vervloekt dat vaak. 

.
.  . Doordat ze losse knieën heeft kan ze niet echt longeren. Maar dat gaan we nu maar wel doen op een grote volte. Kan ze iig haar energie kwijt en dan pakt ze hem zelf weer op in januari.
. Doordat ze losse knieën heeft kan ze niet echt longeren. Maar dat gaan we nu maar wel doen op een grote volte. Kan ze iig haar energie kwijt en dan pakt ze hem zelf weer op in januari. 

Voor mijn gevoel was het vorige week dat je aangaf op de kliniek te zijn geweest, gaat hard.
  Voor mijn gevoel was het vorige week dat je aangaf op de kliniek te zijn geweest, gaat hard.  .  De paarden staan wel aan huis, maar ik vond het toch wel een fijn idee, ook met vakanties etc.
 .  De paarden staan wel aan huis, maar ik vond het toch wel een fijn idee, ook met vakanties etc.

Zou ook veel kijken dan!
 Zou ook veel kijken dan!
 .
 . . Zo kan die ook zijn energie wat kwijt. Was voor mij zelf wel al 1,5jaar geleden dat ik op een fiets zat en heb eerst een half uur zitten klooien met mijn banden opblazen
 . Zo kan die ook zijn energie wat kwijt. Was voor mij zelf wel al 1,5jaar geleden dat ik op een fiets zat en heb eerst een half uur zitten klooien met mijn banden opblazen   .
 . 

.
 .