Ik ben wel benieuwd hoe dat zit. Ik heb het wel eens voorbij zien komen en voor de pony lijkt het me niet vervelend. Je eigen houding lijkt me wat minder prettig maar daar kan ik geen oordeel over geven want heb er nog nooit op gezeten.
Die Hca waar jullie het over hebben is dat die roze? Die heeft drie katrollen toch? Zit er wel aan te denken om op mijn sulky een derde katrol te laten maken.
NathalietjeB
Geplaatst: 29-06-16 17:48
Mira283 schreef:
Die zijn nog netjes als je de trainings sulky's ziet LS
Klopt idd hoor deze is nog netjes er zijn lelijkere koers sulky's
En nee er stond een gele hca op bokt markt heel oud type, heb geen roze gezien
Ik heb ooit eens gelezen dat een derde katrol ervoor zou kunnen zorgen dat het nog soepeler de bewegingen van de pony kan volgen.
Ymor
Geplaatst: 29-06-16 18:34
Ik heb trouwens toch de gele gezien die heeft dus drie katrollen.
Ayla
Geplaatst: 29-06-16 18:39
Ah zo, ik vraag me af of dat zo werkt.. het 'probleem' zit dan meer in de katrollen die er nu al op zitten, in de hoeken. Ik vraag me af of een extra katrol tussen die twee katrollen meerwaarde heeft.
Bij grote marathonwagens met touwtjes systemen zitten er geloof ik ook drie katrollen.
Ayla
Geplaatst: 29-06-16 21:22
Huh twee aan de zijkanten stond er net niet Nathalie Dat zal iig beter lopen dan maar één katrol.
Ik dacht twee Romy.. maar weet 't niet zeker. Over twee weken moet ik weer groomen, dan zal ik eens kijken hoe 't bij een marathonwagen zit.
Kanto
Geplaatst: 29-06-16 21:23
Welkom!
ik heb vandaag poging gedaan tot (leuke) foto's te maken van Toto Toto had er alleen geen zin in Maar met een paarden geluidjes app kwamen er af en toe toch nog leuke foto's
En toen gebeurde dit...
En kon ik Toto weer helemaal opnieuw gaan poetsen En ik zelf met Toto