wat een weer, het miezerd hier telkens en het is verschrikkelijk somber, bah bah. ik ga vanmiddag toch naar de pony's, ondanks het weer, even een lekkere poetsbeurt en dan even lekker aan het werk. ook nog even langs de eigenaar, die weet nog helemaal niet dat ik terug ben van vakantie. foei ayla, haha.
dusssssssss dat zou betekenen dat ik 200 van de 365 dagen niet kan poetsen omdat ze nat zijn, vanwege het nederlands weer? haha nee, met dit weer hebben ze het niet koud dus poets ik gewoon, ook in de winter, alleen doe ik het dan een stuk minder aan.
Geloof me je kan alles op slot hebben , maar als ze echt naar binnen willen lukt dat ze echt wel. Dat zie je maar aan al die zadeldiefstallen op stallen.
En werk jij niet of ga je niet naar school? Staan ze bij jou aan huis..
Want twee keer per dag ga ik niet eens redden. Ja als ik vrij ben
Ik ga naar school, het is 10min fietsen dus voor en nét na school en om 7 uur. Niemand help behalve papa het water en mama en ik samen de strond op rapen.
dat jij dat haalt. meestal moet ik 10 over 8 in de klas zitten en het is een kwartier fietsen + 5 minuten dingen in kluisjes doen en naar boven rennen haha. de weide is vanaf mijn school een halfuur ofzo, en vanaf mijn huis 5 minuten. soms moet ik pas 5 voor 9 beginnen maar dan kom ik dus ook later me bed uit. het is me weleens gelukt omdat ik me vergist had in de tijd, toen moest ik later beginnen maar handig vind ik het niet..
Ja alleen dan ben ik wel terug bij af omdat die ook erg in de mond is. Ik ga maandag kijken bij Valentijn er worden dan ook foto's gemaakt & filmpjes. Die wil ik best met jullie delen als jullie dat willen
Ja daar heb je ook wel weer gelijk in maar een haf die stug in de mond is .. Dat is gewoon niet fijn! Valentijn is 5 dat is toch nog wel te doen?
En wat voor leuk heb je met je pony's gedaan?
Ik moet om hafl 7 bij [***] zijn. Er gaat iemand op rijden die ik ken. Zei kan dr eigen paard niet rijden omdat die brood mager is. Is is niet haar fout maar die van de manege!