[HK]SMP kletstopic 3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Lori

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 19:52

@StalNollie, Helaas redenen genoeg om 'm te laten inslapen, heeft niet 1 kwaaltje maar een stuk of 5 samen. Die eet en drinkt nog maar daar is alles mee gezegd, het is wachten tot die zelf het loodje legt anders en dat wil ik 'm niet aandoen.

Kiekeboefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 20:21

Och Ingrid wat naar. Ik hoop voor je dat hij snel weer goed loopt en dat je weet wat het is. Wel mooi touwhalster had je btw! Beterschap voor Alfie.

Mandy ik zit in Mogán. We hebben een auto gehuurd voor de hele week en touren heel wat af. Vandaag bijna het hele eiland gezien. Zo leuk <3

Vriendin van mij is even bij Hidde geweest en heeft met hem gewandeld. Heel dierbaar zo’n vriendin! :)

StalNollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 20:58

Ingrid al wat terug gehoord van de arts?

Aah lori wat naar sterkte alvast

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 22:19

Wat sneu Lori! Altijd moeilijk je dier zien lijden, zo te lezen een eerlijke keuze :(:)

Lief van je vriendin Jenny. Geniet nog even van je vakantie!

HCA’s kun je inderdaad in alle mogelijke kleuren krijgen. Keuzestress! Haha. Ik heb gewoon lekker simpel een geheel zwarte _O- Vind ik makkelijk te combineren met onderleggers en je eigen (wedstrijd)kleding. Wit vind ik ook chique maar bij Pep weet ik niet of dat wat is. Goudkleur is ook tof, met glitters <<)

Sascho

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 22:35

Ach sterkte lori, dat is nooit leuk.

Lekker kiekeboefje geniet er van!

Ik zag toevallig van de week op fb iemand die een boei had als bal, die dingen zijn natuurlijk wel oersterk...en duur hahah..

Kleur van de hca.. Heb ik ook zo lang over getwijfeld.. Ik heb alles geel maar dat vond ik niet zo mooi voor de dressuur, grijs of zwart vond ik wat saai dus ben inderdaad voor een bruintint gegaan, nog altijd blij meeAfbeelding

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 22:53

Hele mooie combi Sas!!

Sunshinedaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 06:20

Lori sterkte met het komend verlies van je konijn. Altijd moeilijk...

Bruine wielen is ook mooi inderdaad.
Nog niet eerder gezien.

Ik heb voor zwart gekozen. Daar kan alles bij gecombineerd worden. En als er iets beschadigd, kun je het met een klein likje verf bijwerken. Dat leek me wel praktisch.
Al had ik achteraf stiekem wel graag donkerblauwe wielen willen hebben hoor O:)

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 09:21

Suus: haha goud met glitters. Zou t bijna doen :))

Sascho: oh wauw, dat vind ik een hele mooie combi zeg! Had mn man misschien toch gelijk haha.

Lori: veel sterkte. :(:)

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 09:28

Mowgli; super leuk zo'n bal!

Frummels; wat super leuk dat Pepper het zo goed doet!! Heb je al geoefend met de strengen tegen z'n benen enzo aan te laten komen? En strengen tussen zijn achterbenen te doen en dan te lopen? Lekker heen en weer bewegen ook tegen zijn achterbenen aan. Handig voor als ze erover komen door rare acties van ze hahaa. Alf is net als Pep, die gaf ook nergens om en pakte het ook zo goed op. Pas voor de sulky zelf ging de spanning te hoog oplopen.
Qua kleur; dat is zo persoonlijk.......beige of bruin is mooi inderdaad.
Ik heb mijn sulky 2e hands gekocht en heb nog geen eens spaakwielen en dat boeit me nu helemaal niets meer. Maar zou misschien anders zijn als ik wedstrijden zou rijden.

Lori wat sneu! Veel sterkte vandaag!!

Over Alf; dag of 10 stappen minuut of 20 en 7 dagen ervan op Metacam. Hij moet daarna wel echt verbeterd zijn. Zo niet, toch even laten checken of het niet weer een pees is oid....
Vooralsnog ga ik even uit van 'overbelasting van zwakke plekken'.
Alf heb ik ook uit de groep laten halen, die is eigenlijk te druk voor hem gezien zijn mankementen. Ze zijn met z'n 4en echt super leuk maar 3 van de 4 (waaronder Alf) schijnen geregeld als een idioot rond te rennen (ik ben er eigenlijk nooit bij als ze met z'n 4en staan). Dat is super leuk voor hem maar daar mankeert hij gewoon teveel voor. De ruimte is dan ook veel te klein eigenlijk. Als je nou mega groot stuk hebt van 40 meter lang oid kunnen ze nog eens gewoon rechtuit maar ja, dat is geen optie. Voorlopig staat hij nu alleen met Baileys, die zijn rustig samen. Het moet nu toch even tot rust komen.
Hij kan er ook beter niet bij terug. Gaat 10 x goed zoiets en de 11e x gaat het mis opeens. Ik ga er niet vanuit dat het nu weer mis is hoor maar bij wijze van spreken.
Beter bij een iets rustiger koppel :-)

Kiekeboefje; geniet er nog even van!

Sunshinedaan leuk he dat je dat kan oefenen droog! Zag de filmpjes op insta, leuk!

Patrcia lekker starten dit weekend.

Susanne; fijn dat het al wat beter gaat! Je vindt vanzelf je ritme wel!!

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 09:46

Goede oplossing zo even Ingrid. Ik duim dat het alleen even overbelasting is en dat hij na die 10 dagen weer goed is. :(:)
Strengen tussen zn benen etc heb ik idd ook al gedaan maar dat boeit m niet haha. Hopelijk blijft ie zo..

Kiekeboefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 09:48

Hopelijk helpt het Ingrid! :(:)

Ik heb een zwarte HCA met witte spaken! :D

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 10:08

Zo Joker ('t konijntje) is vertrokken, net 'm een plekje gegeven thuis. :(:) Is goed zo, moet niet meer afzien nu. Is het eerste konijntje dat ik zelf heb laten inslapen en was ook mijn eerste teddy.

De andere in de namiddag/vroege avond ophalen, hopelijk gaat alles goed.

@Ingrid, Als de groep voor hem te actief is is het inderdaad beter bij een rustigere pony.

Sunshinedaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 11:02

Ingrid wat jammer dat je hem uit de groep heb moeten halen.
Ik zag steeds zulke leuke foto's van een hele blije spelende Alf op instagram...

Lori fijn dat het zo gegaan is.

Glitterspaken... helemaal hip! :#

Patricia_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 11:18

Zie al een goud glitter sulky haha. Ik had voor zilver gekozen zodat ik elk kleur onderlegger erbij kon doen.

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 12:30

Ik duim voor je dat dit helpt Ingrid. :(:)

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 18:07

De andere konijntjes opgehaald, 2 van de 3 zijn al terug aanwezig en eentje al wat zien eten. Deze die het laatste gedaan is zit nog even binnen voor het zekerste.

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 20:08

Hopelijk is het inderdaad ‘maar’ overbelasting en knapt Alf gauw weer op Ingrid.

Lori nogmaals sterkte :(:)

Donny spam :D <3

Arrogantje hoor!
Afbeelding

Boevenkop
Afbeelding

:~
Afbeelding

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 20:10

Donny is echt een knappe man, leuk trouwens dat zijn naam op 't halster staat al :D .

Hier de aanbetaling gehad voor Jamie en mijn zadel is in afwachting van de betaling verkocht ook.

Bedankt trouwens voor de steun, heb er op zich vrede mee maar het zal nog even raar doen natuurlijk dat die daar niet zit. Moest altijd zijn groentjes snijden (miste voortanden).

Linsey1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 20:18

Knappe Donny, heel fijn halster ook, heb hem namelijk ook!

Jenny geniet van je vakantie nog eventjes

Kymberley wat fijn dat Pepper het zo goed doet, nog even en dan kan zijn sportcarriere echt beginnen :))

Spannend Patricia, success alvast

Sterkte Lori :(:)

Wat vervelend Ingrid, ik duim voor jullie

Van het weekend nog gestart met Toliene, dressuur liep ze enorm fijn, ze bewaarde eindelijk netjes haar rust, en de galopswissel ging eindelijk perfect. De 1e proef lage punten, maar de jury in kwestie is helaas geen shettenfan. 2e proef een nette winstpunt, 12 punten hoger dan de vorige keer Z bij die jury. Dus we zitten op de goede weg :D Vaardigheid was een ramp dit keer _O- iets met concentratie kwijt nadat er een balletje viel :=

Patricia_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 21:19

Linsey1998 schreef:
Knappe Donny, heel fijn halster ook, heb hem namelijk ook!

Jenny geniet van je vakantie nog eventjes

Kymberley wat fijn dat Pepper het zo goed doet, nog even en dan kan zijn sportcarriere echt beginnen :))

Spannend Patricia, success alvast

Sterkte Lori :(:)

Wat vervelend Ingrid, ik duim voor jullie

Van het weekend nog gestart met Toliene, dressuur liep ze enorm fijn, ze bewaarde eindelijk netjes haar rust, en de galopswissel ging eindelijk perfect. De 1e proef lage punten, maar de jury in kwestie is helaas geen shettenfan. 2e proef een nette winstpunt, 12 punten hoger dan de vorige keer Z bij die jury. Dus we zitten op de goede weg :D Vaardigheid was een ramp dit keer _O- iets met concentratie kwijt nadat er een balletje viel :=

Super dat Toliene zo fijn gaat.
Ik ga 29 juni 1 Z proefje met Caya weer eens proberen. Ze is momenteel zo goed en heb al maanden dat het al mag van veearts. Dus toch maar weer eens kijken hoe het gaat.

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 07:31

Lori, haha ja hij hoort nu bij de familie :P

Linsey gefeliciteerd met je winstpuntje! Jammer van de vaardigheid dit keer.

Goed om te horen Patricia! Leuk dat je weer gaat starten met haar.

Sunshinedaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 07:34

Leuke foto's van Donny.
Is hij al een beetje gewend? En heeft ie al kennis gemaakt met Willem?

Wat leuk dat Toliene zo goed gaat Linsey! Knap hoor!

Patricia, hardstikke leuk dat je verder gaat met Caya. :j

Ik ben vd week met Fleurtje en Amy naar het Hospice geweest, waar ik regelmatig werk.
Echt, wauw de reacties en emoties van die mensen, zo mooi, zo bijzonder <3
Dat vind ik toch wel geweldig om te doen zeg. Nu zijn Fleur en Amy daar wel geschikt voor. Zo rustig en geduldig <3
Met de ruintjes hoef ik dat niet te doen. Cooks kakt overal meteen en Sem zet de boel op stelten _O-

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 07:52

Hij is al wat meer gewend inderdaad, is ook al iets rustiger aan het worden :j Volgens mij voelt hij zich wel thuis hier. Nee Willem heeft hij nog niet gezien :P Over een tijdje gaan we hem introduceren bij hem en z’n maatje. Er staan gelukkig genoeg andere paarden hier, die hij ook gezellig vindt voor nu.

Ik zag je foto’s inderdaad, super mooi alternatief <3

Sunshinedaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 08:16

Oh fijn dat ie al gewend is.
Staat hij nu op een andere stal dan Willem?
Dan is 2 pony's wel erg veel werk ja :+

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 08:26

Nee hoor gewoon dezelfde pensionstal :) Andere weide.