[HK]SMP kletstopic 1

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

lobkew

Re: [HK]SMP kletstopic 1

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-16 17:58

Alle geslaagden gefeliciteerd!
Ik heb ook vakantie *\%/* . 8 weekjes geen school :wow: .

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-16 18:43

Carpediem geslaagd voor haar rijbewijs en iemand anders (even vergeten wie) voor haar mbo! Gefeliciteerd!!

Ik ben terug van twee dagen cursus over overvalpreventie, levensreddend handelen, BHV en agressie.

Chardy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-16 19:00

lobkew schreef:
Alle geslaagden gefeliciteerd!
Ik heb ook vakantie *\%/* . 8 weekjes geen school :wow: .

Pffff, moet je mij nou echt jaloers maken Lobke?

LS_fotos

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-16 19:52

Gefeliciteerd met rijbewijs je zal wel erg trots zijn!! :)
Gefeliciteerd met tentamens
En er was nog een gefeliciteerd die ben ik vergeten sorrrryyyyy

Ayla, als hij daar zo opreageert vaker iemand meenemen en daarmee gaan oefenen dan gaan je wedstrijden ook beter wellicht. (weet niet of dat oorzaak is?) Enig idee waarom hij zo doet als er iemand bij is ? Concentratie ? Of iets uit het verleden. Heeft hij bij Marijke Hammink trouwens in het span gelopen 4 span enzo ? Ik ben bij haar toen ook wezen kijken voor ik Amadeus kocht. Voor een van die bruine pony's.

LS_fotos

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-16 19:57

Trots op Am! Kijk wat hij voor me doet. :)
Afbeelding

testebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-16 20:26

Dank jullie allemaal voor de felicitaties :)
En de geslaagden gefeliciteerd en carpediem met je rijbewijs.

Ik heb de h7 hartslagmeter voor mensen gekregen deze is dezelfde die ze ook bij paarden gebruiken. De bandmaat past mil en voor art is deze te klein maar ga er een stuk bij maken dat hij hem ook past :)
Ik zal even aan mijn vriend vragen waar hij hem heeft laten bestellen hij was dacht ik 54,-

Chardy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-16 20:26

Lief Lieselotte!

Nathalie, en hoe is het gegaan? Hebben de kijkers je wagen gekocht?

Chardy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-16 20:27

Ymor schreef:
Carpediem geslaagd voor haar rijbewijs en iemand anders (even vergeten wie) voor haar mbo! Gefeliciteerd!!

Ik ben terug van twee dagen cursus over overvalpreventie, levensreddend handelen, BHV en agressie.

Leuk Romy! Interessant!

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-16 20:42

Wel heel interessant emelyne!!

Ja was leuk Charlotte!

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-16 20:51

Lekker Lobke!

LS: hoezo zou het beter moeten gaan op wedstrijd als ik vaker thuis iemand meeneem? :P Hij is op wedstrijd juist fijn te rijden, maar er zijn genoeg aandachtspunten tijdens de proef zelf. Thuis klooit die gewoon omdat hij weet dat ik wat minder geconcentreerd ben op hem. Verder is het altijd druk bij ons op het erf door machines en mensen etc en die negeert hij meestal wel. Maar de laatste tijd is hij erg springerig, hij zit gewoon lekker in zijn vel. Hij is bij Marijke in enkel-, twee- en vierspan beleerd, maar ik heb geen idee hoeveel ze met hem gereden heeft, hij is daarna namelijk naar iemand anders gegaan.

LS_fotos

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-16 20:54

O ik dacht dat je een keertje zei dat hij op wedstrijd ook wel eens geintjes had, maar je dat in de proef dan in een HC wou oplossen vandaar. Maar dan was jij dat niet of heb ik het verkeerd begrepen. :)
Hij klinkt wel een beetje als Amadeus die doet dat ook wat jij nu omschrijft, springerig of kijkerig minder geconcentreert met een ander erbij. Of het komt omdat ik dan minder gefocust ben op hem en meer om de dingen om me heen.

LS_fotos

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-16 20:56

Ik had het vrijdag op les trouwens ook zoiets, ik reed met de fries van mijn hoefsmid en de les werd steeds drukker en drukker er reed 1 ukkie mee in de les dat was een welshje van Melanie van de Bunt en over zo een fries kan je dat moeilijk zien. Er waren 2 grotere mannen met paarden maar die stonden te ouweheoren op de minddenlijn toen werd het me even te druk en ging me aandacht te ver naar de zijlijn waardoor ik niet meer lekker kon rijden. Ik wilde de les uit, maar werd terug geroepen dat t goed voor me was en ze de rest iets zou waarschuwen voor oplettenheid en toen ging het eigenlijk prima. Ben wel blij dat ik ben blijven rijden, vanaf toen ging ik eigenlijk pas rijden en de mannen op de middenjlijn moesten ook rijden. :P

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-16 20:59

Nee, dat was ik niet :P 't zijn meer de figuren die ik slordig rijd en outdoor slingeren we wat :+ Vaak ook impulsverlies, maar dat is en blijft een dingetje. Vaardigheid vind hij leuk, in Garderen was hij laatst erg fijn te rijden.

Goed van je dat je door bent blijven rijden :)

LS_fotos

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-16 21:03

Outdoor slinger ik ook maar puur omdat ie dat voornamelijk ook nog niet kent zonder bakrand etc. Daarom rijd ik nu op een soort binnenhoefslag met hem en train hem op een groot stuk steen is dat geen optie om iets te gaan oefenen of is je bak daar te klein voor ?

Ik ga ook een keer naar Garderen hoor als t goed is mogen we volgende volgende week van t erf. Nouja of misch deze al. Even vragen hoe het nu ermee zit. :D

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-16 21:05

Groot stuk steen? Hoe bedoel je? Ik kan in de bak wel op de binnenhoefslag gaan rijden, maar dan wordt t idd wel krap, bak is 20x40.

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-16 21:55

Chardy schreef:
Lief Lieselotte!

:)) yes verkocht :)) morgen hoor ik meer over de hca die op de bokt markt te koop staat, en er staat nog een andere sulky op bokt die mijn aandacht heeft :))

Alle geslaagde gefeliciteerd

Oh lieselotte wat gaaf die zit wespen

Chardy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-16 22:07

NathalietjeB schreef:
Chardy schreef:
Lief Lieselotte!

:)) yes verkocht :)) morgen hoor ik meer over de hca die op de bokt markt te koop staat, en er staat nog een andere sulky op bokt die mijn aandacht heeft :))

Alle geslaagde gefeliciteerd

Oh lieselotte wat gaaf die zit wespen

Oh wat goed! Gefeliciteerd! Ik dacht dat ik al een filmpje zag langs komen op Facebook van je wagen. Kan dat kloppen?

Oh jij neemt die hca misschien? Leuk!

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-16 22:24

Gefeliciteerd dames met het halen van jullie diploma en rijbewijs!

Ls lieve foto!

Leuk dat je de HCA neemt!

Pech dag... Dacht ik eindelijk weer eens serieus te gaan longeren is Pip kreupel, liep totaal niet lekker achter. Maar zo werkwillig als ie is wel alles willen doen voor mij. Heb hem echt moeten beschermen tegen zichzelf. Dus maar even een paar daagjes lekker rust. Pak ik Verdi wel wat vaker haha

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-16 05:45

Balen van PiP!

Wij oefenen ook veel binnen hoefslag maar Chayton blijft slingeren. Ach ja hij is jong.

Lobke en Charlotte hebben jullie het boekje van de zomershow al gezien? Lobke en ik komen elkaar veel tegen die dag haha

Chardy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-16 06:23

Ymor schreef:
Balen van PiP!

Wij oefenen ook veel binnen hoefslag maar Chayton blijft slingeren. Ach ja hij is jong.

Lobke en Charlotte hebben jullie het boekje van de zomershow al gezien? Lobke en ik komen elkaar veel tegen die dag haha

Ja ik heb het programma boekje gezien, echt hartstikke leuk! Ik doe maar met 2 dingen mee, en die activiteiten zijn beide op het begin bijna. (Aangespannen vaardigheid en hindernissen parcours aan het halster) dus ik kan daarna lekker rustig gaan kijken en foto's maken. :)

Mira283, balen! Hopelijk is het snel over!

lobkew

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-16 07:32

Ymor schreef:
Balen van PiP!

Het was mij ook al opgevallen. Concurrentie hahahaha ~~}> :+

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-16 07:43

Hier ook een slingerpony in de proef, maar bij Willem is het een gebrek aan impuls en hij vind het nog wat spannend/moeilijk. Thuis en in de vdh geen last van.

9 juli weer wedstrijd (vanuit het NSPS stamboek). Dus ik kan helaas niet bij de zomer show zijn, dat vind ik wel jammer.

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-16 09:08

Fijn dat je sulky verkocht is Nathalie :)

Balen dat Pip niet helemaal lekker loopt Mira :(:)

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-16 09:48

Hij had echt last van een achterbeen met uitkrabben stak ie die enorm ver naar boven om hem met een rotgang terug te trekken erna.Maar goed hoop dat een paar dagen rust het wel over gaat

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-16 10:51

Chardy schreef:
Oh wat goed! Gefeliciteerd! Ik dacht dat ik al een filmpje zag langs komen op Facebook van je wagen. Kan dat kloppen?

Oh jij neemt die hca misschien? Leuk!

Misschien hebben de mensen al er mee gereden durf t niet te zeggen, wel al foto op fb gezet van mijn mogelijk nieuwe sulky :D (even afwachten of die hca op bokt vandaag verkocht is ja of nee) anders ga ik de hca halen..

Maar ik kan niet wachten om weer te rond cruisen

Mira dat is niet fijn een kreupele pony.

En slingerende pony's heb er hier ook last van

Ik kom als goed is kijken bij de zomershow