Ik heb ook vakantie
. 8 weekjes geen school
. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. 8 weekjes geen school
.

Hij is op wedstrijd juist fijn te rijden, maar er zijn genoeg aandachtspunten tijdens de proef zelf. Thuis klooit die gewoon omdat hij weet dat ik wat minder geconcentreerd ben op hem. Verder is het altijd druk bij ons op het erf door machines en mensen etc en die negeert hij meestal wel. Maar de laatste tijd is hij erg springerig, hij zit gewoon lekker in zijn vel. Hij is bij Marijke in enkel-, twee- en vierspan beleerd, maar ik heb geen idee hoeveel ze met hem gereden heeft, hij is daarna namelijk naar iemand anders gegaan.
't zijn meer de figuren die ik slordig rijd en outdoor slingeren we wat
Vaak ook impulsverlies, maar dat is en blijft een dingetje. Vaardigheid vind hij leuk, in Garderen was hij laatst erg fijn te rijden.
Chardy schreef:Lief Lieselotte!
Nathalie, en hoe is het gegaan? Hebben de kijkers je wagen gekocht?
yes verkocht
morgen hoor ik meer over de hca die op de bokt markt te koop staat, en er staat nog een andere sulky op bokt die mijn aandacht heeft 
NathalietjeB schreef:Chardy schreef:Lief Lieselotte!
Nathalie, en hoe is het gegaan? Hebben de kijkers je wagen gekocht?
yes verkocht
morgen hoor ik meer over de hca die op de bokt markt te koop staat, en er staat nog een andere sulky op bokt die mijn aandacht heeft
Alle geslaagde gefeliciteerd
Oh lieselotte wat gaaf die zit wespen
Ymor schreef:Balen van PiP!
Wij oefenen ook veel binnen hoefslag maar Chayton blijft slingeren. Ach ja hij is jong.
Lobke en Charlotte hebben jullie het boekje van de zomershow al gezien? Lobke en ik komen elkaar veel tegen die dag haha

Chardy schreef:Oh wat goed! Gefeliciteerd! Ik dacht dat ik al een filmpje zag langs komen op Facebook van je wagen. Kan dat kloppen?
Oh jij neemt die hca misschien? Leuk!
(even afwachten of die hca op bokt vandaag verkocht is ja of nee) anders ga ik de hca halen..