Linsey1998 schreef:Hier is het ook goed gegaan! 195 puntjes in mn eerste proef, en in mijn 2de proef 184. Ze werd wat moeier dus toch wat impuls verlies en slordigheidsfoutjes. Maar evengoed naar huis met 3 nette winstpunten& M startrechtig
ga je gelijk door naar de M? Of eerst nog trainen?
Patty in de Z zitten keertwendingen en veel meer en langere stukken verzameling. Ik wil eerst dat ze nog sterker wordt en meer op haar achterhand komt voordat we over gaan.

Geplaatst: 03-12-17 21:14
               Geplaatst: 03-12-17 21:14				         

Moet zeggen dat ik haast elk weekend wel bijna uiteten ga en ook elk weekend wel wat shop hier en daar, maar meestal race ik ondertussen nog even naar Sjors en andere afspraken
 Moet zeggen dat ik haast elk weekend wel bijna uiteten ga en ook elk weekend wel wat shop hier en daar, maar meestal race ik ondertussen nog even naar Sjors en andere afspraken  Was wel even fijn zo'n rustig weekendje.
 Was wel even fijn zo'n rustig weekendje.                                                         

neefje werd 5, was erg gezellig. Wat een grappig accent hebben de mensen van daar toch, von’ ze vast ook von mie mit mien grunniger proat
 neefje werd 5, was erg gezellig. Wat een grappig accent hebben de mensen van daar toch, von’ ze vast ook von mie mit mien grunniger proat  

kijk Ingrid wat ik nog vond
 kijk Ingrid wat ik nog vond