Potjandori wat zie je er goed uit Patty! Jurk 2 vind ik het mooiste.
Milo2012
Geplaatst: 01-12-17 21:55
Zoals sommige van jullie weten hebben wij Luna 2 weken geleden gekocht.. vandaag al van stal gewisseld ze werd constant weg getrapt door t grote paard daar. Wat resulteerde in een onwijs ongelukkig paardje.. zelfs zo erg dat ze constant met dr oren in dr nek stond en begon te bijten daarom hebben we besloten haar te verhuizen. En wat staat ze hier fijn.. t paardje terug waar ik voor viel 2 weken geleden
Ik vind jurk 1 het mooiste patty! Ik ga dit jaar niet voor een jurk denk ik maar een rok/shirt combinatie. Ben al wat aan het zoeken Wat fijn dat ze nu wel op haar plekje is!
Misty is vanmiddag gemasseerd door de masseur. Ze zat behoorlijk vast in rug en billen. Puur stress van de verhuizing dat ik er ineens weer was etc. Arm paardje
Ik vind de 1e jurk ook het mooiste Arme Luna gelukkig nu weer blij.
Ayla
Geplaatst: 01-12-17 22:23
Saskia wat fijn dat ze weer mee naar huis mocht! Staat ze inmiddels weer lekker thuis?
Jurkje 1 Patty! Staat je goed.
Lillian je mag me altijd pben als je wilt praten oid.
Succes zondag Linsey en Patricia!
Sjors heeft zijn jaarlijkse enting weer gehad vandaag Daarna nog even over het crossterein gewandeld (aka Sjors wandelt met Ayla over het crossterein ). Kan niet wachten om weer wat met hem te gaan doen, nog even geduld.
Jorex
Geplaatst: 01-12-17 22:52
Alledrie staan je wel leuk Patty!
Oei, sterkte Lillian. Ik zou wel via pb willen weten of ik je ook nog ergens in kan steunen of een luisterende lezer kan zijn
Mandy, bij die van ons kan alleen de zwarte 8 keer per dag een pil opvreten. De andere twee zijn een martelpartij. Hoe is jouw kat eronder?
De bevroren deuren zijn wel bekend hier. Het hok zit nu s ochtends goed op slot en vanavond was zelf 1 van de gespen van de trailer vastgevroren. Hij klikte zeg maar los.
Dikzakje na de les, ik voel amper zijn ribben meer:(foto staat onderaan, telefoon werkt niet mee) Les ging lekker, ben in volle galop door een marathonhindernis gevlogen. Helaas wel een balletje waarschijnlijk, maar er lag geen balletje op. Ik heb wel veel last van mijn knie nu, ik had m aan een uitsteeksel gestoten bij het pakken van hooi en nu wordt ie een beetje erg blauw
Kan ik me voorstellen Ayla. Hoe lang speelt het ondertussen al?
Fenna, pillen hoef ik niet mee aan te komen. Het betreft haar oog dus medicatie bestaat uit 2 verschillende soorten oogzalf en Metacam. Ze is super makkelijk. Het wennen aan de kap was de grootste strijd.
Lijkt idd wel iets meer een buikje te krijgen, wat fijn!
Toliene is weer vandaag geschoren Daarna wilde ik gaan mennen, en toen gingen Toliene en ik vliegen, bokken en rennen ik heb haar de afgelopen 4 jaar nog nooit zo meegemaakt
Net sinterklaas gevierd bij mijn vriend zoveel leuke dingen gehad, naf braid it up, sterren beschermertjes van stout, een poetskoffer en nog meer andere dingetjes, op naar kerst
Flink verwend ben je! Leuk! Vieren jullie allemaal sinterklaas?
Ayla
Geplaatst: 01-12-17 23:43
Leuke spulletjes Linsey! Wij vieren geen sinterklaas, kerst wel uitgebreid.
13 weken nu Mandy, toevallig vanmiddag eens uitgerekend allemaal. Nu 6 weken zonder medicatie, over 4 weken oppakken. Dan zijn we dus meer dan 4 maanden zoet geweest met die rot ziekte. Daarna is het nog heel voorzichtig opbouwen, kijken hoe hij het doet en altijd rekening houden met. Heb hem nog nooit zo lang stil hoeven laten staan en ook nog nooit zo lang niet gemend in de afgelopen 6 jaar (op een paar keer met Gigant na).
Gelukkig valt het nog mee hoeveel spier hij verloren is, hij heeft alleen een buikje nu. Mijn poppetje
IngridM
Geplaatst: 02-12-17 00:13
Jeetje die manen kunnen echt niet hoor
Succes voor de starters morgen!
Toliene mega druk hahaha
Ayla
Geplaatst: 02-12-17 00:48
Ik weet het Maar ik wil ze niet meer knippen dus ik wacht mooi op jou haha.
Misty is ook spierloos door een halfjaar stil te hebben gestaan. Balans is ook zo goed als weg dus we hebben nog een lange weg te gaan
sakvis
Geplaatst: 02-12-17 17:34
Ze is terug! We hebben haar gisteren opgehaald. Nu nog 14 dagen medicatie en dan weer terug voor controle. Tot die tijd blijft het spannend of ze wel of geen terugval krijgt. Tot nog toe is ze vooral blij dat ze niet meer in de isolatie staat.