Patty, oh jee! Foto's?

Sakvis, heb je vandaag je pony kunnen halen?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ze werd constant weg getrapt door t grote paard daar. Wat resulteerde in een onwijs ongelukkig paardje.. zelfs zo erg dat ze constant met dr oren in dr nek stond en begon te bijten
 ze werd constant weg getrapt door t grote paard daar. Wat resulteerde in een onwijs ongelukkig paardje.. zelfs zo erg dat ze constant met dr oren in dr nek stond en begon te bijten  daarom hebben we besloten haar te verhuizen. En wat staat ze hier fijn.. t paardje terug waar ik voor viel 2 weken geleden
 daarom hebben we besloten haar te verhuizen. En wat staat ze hier fijn.. t paardje terug waar ik voor viel 2 weken geleden   

Sterkte iig!
 Sterkte iig! defenitly 1!!!
 defenitly 1!!!

je mag me altijd pben als je wilt praten oid.
 je mag me altijd pben als je wilt praten oid. Daarna nog even over het crossterein gewandeld (aka Sjors wandelt met Ayla over het crossterein
 Daarna nog even over het crossterein gewandeld (aka Sjors wandelt met Ayla over het crossterein  ). Kan niet wachten om weer wat met hem te gaan doen, nog even geduld.
 ). Kan niet wachten om weer wat met hem te gaan doen, nog even geduld.                                                         

ik heb haar de afgelopen 4 jaar nog nooit zo meegemaakt
 ik heb haar de afgelopen 4 jaar nog nooit zo meegemaakt  

zoveel leuke dingen gehad, naf braid it up, sterren beschermertjes van stout, een poetskoffer en nog meer andere dingetjes, op naar kerst
 zoveel leuke dingen gehad, naf braid it up, sterren beschermertjes van stout, een poetskoffer en nog meer andere dingetjes, op naar kerst   

maar die manen..
 maar die manen..