Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Lautj_Moedj schreef:Waarom zeg je trouwens niks op msn??
nyckle schreef:Joehóe.. M'n mentor komt Vnavond
bambii schreef:nyckle schreef:Joehóe.. M'n mentor komt Vnavond
isst aardig?
nyckle schreef:nyckle schreef:Joehóe.. M'n mentor komt Vnavond
isst aardig?
Lautj_Moedj schreef:Iemand had mij net zo gebelt ik zo; met Laura.. Niemand zei iets ofzo.. ik zo; Tja dan niet he!maar ik ga weer ff.. het begint weer
marrke schreef:wel leuk, deze kapper was aardig, maar kletste niet veel soms heb ik echt van die mensen en die praten constant en dan knippen ze het dubbele eraf wat je wou(ik hou van me haar (eigenlijk durf ik er niet veel af te halen))maar deze zei van wat wil je ik zo dode punten toen zei dat is dan dit ik ok en toen vroeg ik of het ook mogelijk was in een beetje laagjes en toen zei ze dit gaat er dan af ik ok zei zo niet schrkken want het ziet eruit alsof het veel is en ik zo ok doe maar dus zij aant's knippen eerst zonder laagjes toen met en nu ben ik wel tevredenFleur_Laura schreef:hoi mensen, ik kom net van de kapper vandaan:D
En hoe ziet het er nog een beetje mooi uit of hebben ze het helemaal verpest?
bambii schreef:noudan
nyckle schreef:Fleur_Laura schreef:hoi mensen, ik kom net van de kapper vandaan:D
Jij hebt echt een über coole Verzorgspony..!
Kan je trots op zijn!
nyckle schreef:Joehóe.. M'n mentor komt Vanavond
Fleur_Laura schreef:marrke schreef:wel leuk, deze kapper was aardig, maar kletste niet veel soms heb ik echt van die mensen en die praten constant en dan knippen ze het dubbele eraf wat je wou(ik hou van me haar (eigenlijk durf ik er niet veel af te halen))maar deze zei van wat wil je ik zo dode punten toen zei dat is dan dit ik ok en toen vroeg ik of het ook mogelijk was in een beetje laagjes en toen zei ze dit gaat er dan af ik ok zei zo niet schrkken want het ziet eruit alsof het veel is en ik zo ok doe maar dus zij aant's knippen eerst zonder laagjes toen met en nu ben ik wel tevredenEn hoe ziet het er nog een beetje mooi uit of hebben ze het helemaal verpest?