Deze quiz gaat erover hoe gelukkig jou paard is met jou :
Vr1] Bijt jou paard je vaak? a] nee nooit b] af en toe als ze haar slechte bui heeft c] Ja heel vaak!!
Vr2] Luistert jou paard goed? a] Ja heeel erg goed b] Nee bij mij echt niet, alleen bij iemand anders c] Nee hij is heel erg irriant
Vr3] Loopt jou paard als die in de wei staat naar je toe? a] Ja, hij komt meteen als een speer naar me toe! b] Soms, maar als ik een stukje het land in kom, komt tie naar me toe c] Nee nooit, als ik naar hem toe ga rent tie weg
Vr4] Heeft jou paard appeltjes op haar/zijn vacht (dat zijn van die geluk rondjes) a] Ja, altijd helemaal happy b] Af en toe, vaak wel c] Nee, hij heeft een lelijke vacht
Vr5] Laat jou paard je altijd aaien? a] Ja, dat vind hij/zij heerlijk b] Heel vaak wel, alleen met zijn slechte buien niet c] Nee, het lukt alleen met biks of andere lekkere dingen.
Had je het meest vraag a? Jou paard is helemaal happy met jou !! Hij laat zich alles bij jou maken en is altijd vrolijk.
Had je het mest vraag b ? Jou paard vind het heel erg leuk bij jou. Alleen met zijn slechte buien is hij soms tikkie vervelend.
Had je het meest vraag c? Jij moet goed je best gaan doen al wil je je paard gelukkig maken. Hij laat zich niet vaak door jou vangen, en is vaak een chagrijn !!
Zo wat hadden jullie ? c]
Laatst bijgewerkt door Iesj_ op 14-10-06 18:55, in het totaal 1 keer bewerkt