[HK]SMP kletstopic 3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-19 14:42

Leuk dat je les zo goed ging Daniëlle! En dat je weer aan de slag kunt met jullie aandachtspuntjes. Altijd handig!

Eline, ik heb geen tweespan ambities :P

Het draakje mocht vandaag beginnen met het kleuterklasje. Vaststaan op de poetsplaats en daarna een stukje langs de weg gelopen. Had ‘ie nog nooit gedaan dus hij keek zijn ogen uit :)) Alles is ENG. Hij sprong meerderen keren met 4 benen de lucht in (eigen schaduw enzo, lol). En hij zat ongeveer in mijn broekzak de ‘stoere’ man. Ben heel trots op ‘m want hij heeft zich verder keurig gedragen. O en lief: ik werd vanmorgen meteen al begroet met een harde hinnik.

Babyyyy
Afbeelding

mirriejj

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-19 14:48

Ik ben nu nog jaloerser op je Suus <3 <3

Lillian__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-19 15:23

wat een popje suus! gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst. wat vind ome willem ervan?

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-19 16:37

@Susanne, Hoe lief dat hinnikje. Die fase van ze alles aanleren is zo leuk en grappig. Ziet er op deze foto's een stuk lichter uit van kleur dan deze van gisteren. Mooi.

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-19 20:58

Sunshinedaan, leuk je clinic! Was bij ons in de buurt inderdaad zag ik ergens voorbij komen.

Lekker bosritje Mandy

Patricia nog een frontriem erbij :-)

Susanne: echt een super leuk dier! Prachtige kleur ook!

Ik heb gisteren voor het eerst een stukje met shet van stalgenoot voor de sulky gereden. Met Baileys, één van Alf zijn matties :-)
Baileys is al in de 20 maar wordt nog heel enthousiast als hij mag draven haha. Oortjes erop en gaan.
Ik mag hem vaker pakken dus super leuk.

Vandaag met Alf meer dan een uur gelopen in zijn tuig mét lange lijnen ik erachter. Hij is wel iets kijkeriger dan normaal maar ging super!

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-19 08:56

Dankjulliewel dames <3

Lillian, hij heeft Willem nog niet ontmoet :P Willem is verschrikkelijk jaloers aangelegd (hallo?? waarom aai jij een ander paard??? joehoe, je staat bij de verkeerde box!!) en ik bespaar hem de ellende nog even _O-

Ingrid super dat Alf het goed op lijkt te pakken. En lief dat je met Bailey mag mennen. Leuke pony om mee te werken?

Patricia_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-19 10:11

Susanne schreef:
Dankjulliewel dames <3

Lillian, hij heeft Willem nog niet ontmoet :P Willem is verschrikkelijk jaloers aangelegd (hallo?? waarom aai jij een ander paard??? joehoe, je staat bij de verkeerde box!!) en ik bespaar hem de ellende nog even _O-

Ingrid super dat Alf het goed op lijkt te pakken. En lief dat je met Bailey mag mennen. Leuke pony om mee te werken?

Ah haha ruikt hij het niet dan?

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-19 14:19

Precies zoals Finn die kan ook zo jaloers staan kijken als ik met een van de andere bezig ben _O- .

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-19 15:14

Kymberley, welke sulky ga je bestellen? Die van Tjeu?

Fijn dat zowel Caya als Chico zo goed gaan dames :D

Mooie frontriem Patricia!

Balen dat Bink koliek heeft gehad toen je op vakantie was Linsey :(:) Gelukkig gaat het nu weer goed met hem. Wanneer gaat hij naar zijn nieuwe baasjes?

Knappe Donny! <3

Shiney Sjors :D Je ziet nog iets zijn ribjes maar dat heb ik liever dan te veel vet.
Afbeelding

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-19 15:55

Hij lijkt wel van silver <3

linda_gigant

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-19 16:50

Sjors ziet er super uit ay !!

Hahaha een jaloerse Willem. Arm ding. Hij moet zijn vrouwtje gaan delen.

Gister een rondje door t bosgecrosst (zoals we eigenlijk bijna alleen maar doen de laatste tijd, heerlijk!) daarna door de wasstraat

Afbeelding

Mowgli4

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-19 18:19

Hoi hoi!
Een tijdje afwezig geweest ivm school. Enorm druk (laatste jaar) wel trouw meegelezen altijd (afleiding is wel fijn)

Susanne gefeliciteerd met je knappe aanwinst! Ik herken Het jaloerse gedrag best wel. Mowgli vindt dat ook lastig :')

Patricia was lekker bezig met Caya zag ik tussendoor en helaas heb je Faya weg moeten doen. Wel een fijn plekje als ik dat zo las.

Kiekeboefje super leuke foto’s van Hidde. :)

Ingrid wat leuk dat je een pony mag lenen om mee te mennen. Dat zal vast enorm fijn zijn!

Mooie frontriemen voorbij zien komen, nieuwe sulky las ik ook ergens. Super tof!

Sjors en gigant zien er ook super uit!

Bij mij is er ook enorm veel gebeurt.
Mowgli staat helaas helemaal niet meer voor de wagen. Mijn hart breekt gewoon als hij zo ademt. We doen nu alleen nog dingen op een rustig tempo, tenzij hij zelf bepaald te willen rennen.
Verder had ik Bibi altijd als bruikleen pony. Maar Bibi heb ik gisteren weer naar haar eigenaren gebracht. Ze was echt een schat van een pony. Maar helaas kon ik ook met haar niet enorm veel.
Al een tijd zat ik stiekem rond te kijken naar een tweede eigen pony want ik miste mijn uitdaging. Vooral ook met het doel op een fijne menpony, want dat miste ik best wel. Vrijdag kwam ik dus hem tegen. Gelijk liefde op het eerste gezicht. Maar er van uit gaande dat hij verkocht was, niet verder op ingegaan. Maar zaterdag en zondag keek ik toch stiekem nog of hij er nog was. En ja hoor. Hij was er nog. Wel jong, maar dat wachten vind ik het waard. Dus op pad en bekeken. En Mn gevoel werd bevestigt. Dit werd hem!

Ontmoet: Blitz
Een Shetlander x Welsh.
8 maandjes oud en nog hengst.
(De verkoop foto waar ik verliefd op werd)
Verder heeft hij nog een witte vlek op zijn bil zitten
Afbeelding

Linsey1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-19 18:51

Knappe Donny! <3

Gefeliciteerd met Blitz :D

Fijn dat Sjors weer zo goed gaat Ayla, en inderdaad beter iets dunner dan te dik, zeker met gevoeligheid voor hoefbevangenheid

Gigant is weer lekker schoon :)

Fijn dat je een pony kan lenen ingrid.

Mooie frontriemen Patricia, je doet wel vaak zo’n workshop of niet?

Bink gaat nu weer helemaal top! Hij gaat einde van de maand verhuizen naar zijn nieuwe baasjes :j

Sunshinedaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-19 18:52

Wat een leukerd Mowgli :)
8 maanden is nog wel erg jong inderdaad. Wat jammer dat het met Mowgli niet meer gaat voor de wagen.

Linda, gigant ziet er goed uit! Lekker toch boscrossen :)) gewoon doen wat je leuk vindt!

Sjorsie ook knap! Die is echt mooi wit zeg <3

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-19 18:59

@Miriam, Jammer dat je Mowgli niet meer kan inspannen verder. Het zou bij mij ook breken als je ziet dat ze zoveel moeite hebben. Proficiat met Blitz trouwens, heb hem zien te koop staan ook. Het regent hier nieuwe pony's binnen in het topic :') . Met wat geluk woensdag of donderdag zelf voor een 2de keer gaan kijken bij eentje en dan beslissen of ik ermee verder ga of niet.

Verder niks speciaal te melden, laat ze wat wennen aan het gras momenteel. Hebben allemaal een weekje mogen niks doen, morgen misschien terug aan de slag gaan.
Laatst bijgewerkt door Lori op 13-05-19 19:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Mowgli4

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-19 19:04

Dank jullie wel. Ben zelf ook erg blij met hem :)
Hij mag lekker met Mowgli in het land spelen straks. Ze staan nu nog even met een hekje er tussen. Dit gaat gelukkig erg goed! :D

Patricia_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-19 21:20

Het regent echt veel nieuwe pony's! En pony's die nieuwe huisjes vinden.
Zag een schimmel die bijna zilver leek door de glinstering
Gigant lekker schoon

Ik maak 2 x per jaar ongeveer een frontriem

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-19 09:47

Knappe Giegel Lin :D

Wat jammer dat je helemaal niet meer met Mowgli kunt mennen Miriam, hij vond het zo leuk :(:) Maar gefeliciteerd met je nieuwe pony! Leuk dier :)

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-19 11:54

Leuk beestje Miriam, ik heb hem te koop zien staan :j

Mowgli4

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-19 12:57

Zeker jammer dat Mowgli niet meer kan... maar ik vind het niet eerlijk naar hem meer toe.
Gister hebben ze voor het eerst samen in Het land gestaan. dit leek in het begin helemaal niet goed. Maar nu zijn ze al dikke vriendjes gelukkig <3

Hoorde van een aantal al meer dat ze hem te koop hebben zien staan :')

Afbeelding

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-19 17:56

Gezellig samen zo :j

En ik zag nog een heerlijk gewassen Gigant voorbij komen. Lekker wit weer! Moet Willem ook nodig eens wassen en opscheren, het lijkt wel een verwilderde mammoet :o

Patricia_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-19 18:42

Afbeelding
Afbeelding
Hier lekker mendagje

Kiekeboefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-19 19:42

Caya loopt netjes <3

Leuk nieuwe aanwinst Mowgli!

Hier rustig, op zoek naar iemand die ons dressuurmatig extra les kan geven. Op de club leren we veel maar erg oppervlakkig. Wel goed voor de ervaring!

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-19 19:53

Ziet er fijn uit inderdaad :j

Leuk Jenny, ben benieuwd. Jullie hebben zat potentie in ieder geval om leuk te gaan dressuren!

Kleuterklasje bestond vandaag weer uit een stukje langs de weg (lees: weggetje uit en weer terug). Niet te gek maar wil wel dat hij de regelmaat en gang van zaken op stal gaat oppakken spelenderwijs. Maar hemeltjelief wát een temperament heeft die knol. Lijkt wel een volbloed Arabier :oo :') Beetje wennen aan verkeer, gezien zelfs fietsers nog doodeng zijn.

Mowgli4

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-19 21:21

Caya ziet er inderdaad fijn uit!

Jenny, leuk lessen! Dat komt vast goed met Hidde

Haha dat is zeker wel wennen dan susanne. Vooral als je brave Willem gewend bent :') komt van zelf goed! :)

Mijn kleintje heeft even een borstel over zich heen gehad, hij heeft nog best een dikke vacht. Borstelen vond hij gelukkig erg fijn :) dit was daarna ook weer voldoende voor hem.
Mowgli ook even geborsteld. Hij had het weer zwaar vanavond. Maar gelukkig hield hij zichzelf rustig :D
Mowgli zijn: “verlaat me niet” hoofdje :')
Afbeelding

Mijn kleine boefje
Afbeelding