hier even 2 foto's van snoepie met vrijheidsdresuur ben zo trots op der.. ze kan van vrijheidsdresuur.. flemen,stijgeren, kus geven. de pas, buigen, achterwaarts,volgen. binnekort komt er ene filmpje
ik ben terug uit frankrijk, eindelijk. sinds eergister eigenlijk al, gister naar een vriendin geweest en s' avonds lekker gerelaxed, nog niet naar de pony's geweest.. denk dat ik vanavond ga, heb het zo bedacht dat ook hun even 3 weekjes vrij hebben en dan maandag weer alle 3 (2) aan het werk gaan. met vera gaat het niet zo goed, helaas, dus dat word niets met haar..
leuke foto's! over dat verhaal van macholoverr hou ik ook maar mn mond.
MissRoxyy schreef:
Kallipooh heeft trouwens een prachtige tekening van Valesca gemaakt!
Is die niet geweldig?!
wauw, echt geweldig mooi! je ziet gelijk dat het Valesca is! leuk dat die ingelijst word.
NMPRS keuring, is die niet eind augstus? dacht 28 of 30.
Zeker wel dat ik nog zo lang kan wachten, kan ik mn ponys fatsoeneren. Tanja is te vet en wil ik nog wat af laten vallen, Challenge is mwah, die moet ik een week van te voren in een kale wei zetten op hooi en dan zou ze er goed bij staan.
Ze gaan alle 3 mee maar alleen Challenge en Djailey doen mee. Tan is al een 1e premie kroon merrie en aangezien ze nu gewoon te vet is wordt dat geen 1e premie.
Graag De bouw van Challenge vind ik ook niet mooi hoor Tis een ouderwetse shet met houterige bewegingen. Verschil met Tanja kun je zo goed zien, die heeft er een mooi sterk achterbeen onder, bij Challenge leven die een eigen leven Tan is ook luxer. Maar al met al ben ik harstikke blij met Challenge en gaat ze niet meer weg
Nassie, de merriekeuring van het NMPRS is op 28 augustus, ik ga erheen met Miracle.
Desa, ik moet volgende week al. Ben al best zenuwachtig, ik was vorig jaar naar de nakeuring geweest en dat is toch echt heel wat anders! Punette is nu ook niet op haar best, maar dat is altijd zo na de zomer. Ze mag hierna nog maar 2 keer, die kansen willen wij niet laten schieten! Daarbij was ze vorig jaar veel vetter en scoorde ze toen wel een derde premie. Dus we wagen het er gewoon op
Ja, Punette wordt zeker dik van de lucht. Ze loopt nu al een maand met het graasmasker om. Dat levert een paar kleine schuurplekjes op, maar die zijn al bijna niet meer zichtbaar. Het werkt uitstekend!
Oh, om over het schuren inderdaad nog maar te zwijgen Je moet er wat voor over hebben om ze er goed bij te laten staan. Challenge schuurt lekker tegen de liksteenhouders aan. Vroeg me al af waar die dode punten in dr staart vandaan kwamen, nou zo dus. Knol is niet dom.
Inderdaad.. Hier kunnen ze alleen maar aan de waterbak schuren en aan het schrikdraad, maar dat laatste is niet aan te raden Ze heeft een kaal plekje midden op haar voorhoofd, echt precies in dat kruintje. Was net dicht, heeft ze hem vandaag maar weer opengemaakt en wat groter deze keer.. Wat ben ik blij met haar lange manen!!
Hier foto's die ik in een eerdere post had, vandaar in een qoute. Deze foto's zijn van begin vorige week.