[HK]De shethouders kletsen 2011 in

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

DeSa

Re: [HK]De shethouders kletsen 2011 in

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 22:45

Jeps dat is Challenge mijn maatje :+:
Die gaat ook nooit meer weg.

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 22:49

marie...helaas stal genootjes enz wouden ook graag voor hem zorgen maar ik durf dat gewoon niet aan...en tijdelijk erges onderbrengen word t em ook niet puur omdat t een ponytje is die niet stil gezet kan worden zeg maar...

omdat ik bang ben dat mensen hem eerder gewoon als land ponytje gaan zien en hij niet aan ze behoefte komt die hij gewoon nodig heb...

want hij wil zo graag zo hard werken dat vind hij schitterend...je kan b.v uren met hem rennen en wandelen of met hem lange lijnen hij krijgt er geen genoeg van dat vind hij geweldig...
ik merk gewoon aan renzo dat hij graag keihard voor je wil werken en niet enkel op t land wil staan en niet een uurtje wat doen en daarna weer t land op..

ik kan hem dat niet bieden wat hij nodig heeft straks als me kindje er is heb ik gewoon zo bar weinig tijd voor hem en dat kan en wil ik hem niet aandoen dat is niet eerlijk tegenover die kleine ukkepuk
ik kan nu wel gewoon zeggen van ik hou hem want hij kost eigenlijk bekant niks dat wil ik niet.... ik vind mezelf dan een dierenbeul omdat ik geen tijd heb om naar hem om t kijken ... of maar een uurtje en dat terwijl hij zoveel meer verdient.

dan is t toch niet wijs om voor jezelf t gaan kiezen omdat je hem zo helemaal geweldig vind en hem eigenlijk totaal niet kwijt wil en em dus maar gewoon op t land zet en niet tot bekant weinig naar hem om kijkt...
en daardoor ook de klik weg gaat en hij fratsen uit gaat halen met je ja dan kies je toch met je verstand van hij moet naar iemand die met hem aan de slag gaat en wil gaan enz..
Laatst bijgewerkt door NathalietjeB op 16-01-11 22:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Hannemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 22:50

MiniLoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 22:52

buster4ever: jah die kleintjes belanden idd snel als grasmaaier, hoop dat je een goed tehuisje voor hem kan vinden, en een verzorgster voor hem vinden dan? zijn denk ik zat meiden die uren met hem aan de gang willen? zeker als hij zo veelzeidig is, maar die dingen heb je denk ik al overwogen, vind het jammer voor je dat je hem moet verkopen :(:)

hannemarie: jammer dat alles full is hihi
edit: verkeerd gelezen in je topic, je zoekt spullen whaha
Laatst bijgewerkt door MiniLoe op 16-01-11 22:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Hannemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 22:54

haha, maar het is ook een GZ topic :P
pff ik kan niet echt slapen
dus ga maar weer bokken xd

MiniLoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 22:55

jah zag ik ook net toen ik hem opende wahaha

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 22:57

ja heb t al overwogen om een verzorgertje t nemen maar dat is t em ook niet.... je neemt een pony omdat je daar zelf tijd in wil steken... en niet voor de fun...een pony hebben en houden is meer dan enkel een grasmaaier effect creeeren zoals je bij heel veel mensen ziet...

t is t bezig zijn en eruit zijn en t dier kunnen geven wat t nodig heeft en als je dat moet gaan oplossen door er verzorgertjes bij t gaan nemen ben je eigenlijk al t ver...vind ik want dan kan jij hem niet bieden wat hij wil...zo zie ik t in mijn ogen...

ik wou dat ik em aan huis kon stallen dan kon hij gewoon blijven... maar ik zit straks ook met me kindje die moet ik dan elke keer naar stal sleuren en dat gaat t em ook gewoon niet worden...kindje is ff wat anders dan een hond...die je iedere keer mee naar stal kan trekken..

:+ had ooteman van de week geen full roze setjes in de aanbieding?? dat was geloof ik shabrak+peesjes of bandages en bijpassende fleece deken
Laatst bijgewerkt door NathalietjeB op 16-01-11 22:59, in het totaal 1 keer bewerkt

Hannemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 22:58

marieminime schreef:

heb al peesjes :):)

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 23:00

Hannemarie schreef:
marieminime schreef:

heb al peesjes :):)

als je wat eerder je topic had geopend had ik nog wel een knal roze frontriem met een fell roze pad en peesjes+strijklappen... :o helaas heb ik dat van de week allemaal aan de stichting de blije ruiter gegeven

MiniLoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 23:05

buster4ever: ik zie een verzorgster in jou geval als tijdelijke oplossing om toch je pony te behouden.
Ik heb een verzorgster voor mn welsh en shet voor extra hulp erbij, plus ik maak zo iemand gelukkig die zelf geen pony kan onderhouden, ik was zelf vroeger ook zo fanatiek opzoek naar verzorgponys omdat ik het zelf niet kon betalen.

met de juiste verzorgster kan je samen heel wat bereiken, als ik daardoor mn shet zou kunnen houden had ik het wel geweten, maar snap je ook wel dat je het liefst zelf bezig bent met je pony. maar als je hem echt niet kunt missen, is het een optie, de tijd komt vanzelf dat je weer meer tijd hebt voor je pony als je eigen kleine wat groter word en wie weet word je kleine wel zn beste maatje
Laatst bijgewerkt door MiniLoe op 16-01-11 23:06, in het totaal 1 keer bewerkt

Hannemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 23:05

omg.
heb echt nu al vet veel reacties op dat topic :')
maar ws heb ik NU al een dekje en peesjes :):)

DeSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 23:06

Ik zie het anders. Wilde ook never aan een verzorgster gaan beginnen, door alle rare verhalen die je er vaak over hoort. Toen ik aan eigen ponys begon had ik zeeen van tijd, werkte 32 uur per week en was altijd maximaal om 15.00 klaar met werken. Ben nu minstens 12 uur per dag van huis, heb alleen smorgens even tijd om te voeren/water geven en that's it. Ponys blijven hoe dan ook. Ben ik nu egoistisch omdat ik een verzorgster heb genomen? NEE ik heb juist een verzorgster voor HUN gezocht, niet omdat ik dat zo leuk vind maar zodat ze toch aandacht blijven krijgen. Werk me een slag in de rondte om straks een huis, auto en poownen te kunnen blijven betalen.

MiniLoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 23:06

hihi bokt is best handig voor als je spullen zoekt hoor hihi
ik ga slapen, mrgn weer vroeg op

tot mrgn aaf :)

Hannemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 23:07

ik ga er nu ook maar eens vandoor (:
doeei! :wave:

MiniLoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 23:08

DeSa schreef:
Ik zie het anders. Wilde ook never aan een verzorgster gaan beginnen, door alle rare verhalen die je er vaak over hoort. Toen ik aan eigen ponys begon had ik zeeen van tijd, werkte 32 uur per week en was altijd maximaal om 15.00 klaar met werken. Ben nu minstens 12 uur per dag van huis, heb alleen smorgens even tijd om te voeren/water geven en that's it. Ponys blijven hoe dan ook. Ben ik nu egoistisch omdat ik een verzorgster heb genomen? NEE ik heb juist een verzorgster voor HUN gezocht, niet omdat ik dat zo leuk vind maar zodat ze toch aandacht blijven krijgen. Werk me een slag in de rondte om straks een huis, auto en poownen te kunnen blijven betalen.

hier preccies zo, werk 38 uur in de week en met een verzorgster krijgen ze toch net wat meer aandacht, plus je maakt iemand gelukkig en het geeft mij ook wat meer vrije tijd. Ik vind het ook gezellig om samen met haar dingen te doen met de ponys, ik wou eerst ook nooit een verzorgster maar zie er toch echt de voordelen van in, als je de juiste weet te vinden, zonder zou ik het ook redden, maar ben zeer tevreden over de situatie zo. Maar zoals al gezegt als ik ze door tijdgebrek weg zou moeten doen en ik zou geholpen zijn met iemand erbij.... dan was de keus voor mij zo gemaakt.

Maar wil de verkoop niet moeilijker maken voor je dan het al is, begrijp me niet verkeerd want je komt vast niet zomaar tot die beslissing, maar ik ben echt bang dat je er spijt van gaat krijgen.

zo nu ga ik echt slapen haha

dravergekkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 23:52

marieminime schreef:
wij eten altijd laat hihi, doordeweeks is mn vriend pas rond kwart over zeven thuis, dus in het weekend zit laat eten gewoon in het ritme hihi.

zit met een scheef ook dr.do little te kijken,ken hem al wel maar is best geinige film, verder is tv bagger vanaaf, pff volgende week weer heel de week werken van half negen tot vijf, jugh hihi, de weekenden zijn veelste kort

Waren m'n vriend en ik ook aan het kijken.
We waren alleen beide tijdens de film in slaap gevallen en schoot pas wakker toen hij al afgelopen was :o

LoveMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 07:59

goedemorgen!! :D :D

ladylisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 08:09

Goedemorgen meiden <3
ik lees vanmiddag wel bij, Ga nu weer me bedje in.. ben ziek ;(

_Lois_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 08:14

Goedemorgen!!! <3

Leinearthur

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 08:41

ponieszlover schreef:
Ik zit er ook al in van deel 1 *\o/*

ik ook, en lekker eerder dam jou }>

MiniLoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 08:55

goedemorgen iedereen,kzit weer in de bus naar het werk. hij was te vroeg maar ik ook gelukkig haha. tis best aangenaam buiten, niet koud en geen regen.

pff moet tot vijf uur werken,niet heel veel zin in maarja

MiniLoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 08:56

ohjah ladylisa: beterschap

dravergekkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 10:09

Goedemorgen,

Lisa beterschap !

Marie volgens mij was er wel weer regen voorspelt voor vandaag :(

Blacky

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 11:27

heeee, <3
kom ik net op school krijg ik te horen dat ik vrij ben want mijn mentor is ziek.
en lisa beterschap. :oo

TheJokerr

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 11:47

goeiemorgen snelpraters! :)

ik ga naar de dokter zometeen, en dan lees ik even bij :D