Die gaat ook nooit meer weg.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Hannemarie schreef:marieminime schreef:jah zag ik ook net toen ik hem opende wahaha
heb al peesjes
DeSa schreef:Ik zie het anders. Wilde ook never aan een verzorgster gaan beginnen, door alle rare verhalen die je er vaak over hoort. Toen ik aan eigen ponys begon had ik zeeen van tijd, werkte 32 uur per week en was altijd maximaal om 15.00 klaar met werken. Ben nu minstens 12 uur per dag van huis, heb alleen smorgens even tijd om te voeren/water geven en that's it. Ponys blijven hoe dan ook. Ben ik nu egoistisch omdat ik een verzorgster heb genomen? NEE ik heb juist een verzorgster voor HUN gezocht, niet omdat ik dat zo leuk vind maar zodat ze toch aandacht blijven krijgen. Werk me een slag in de rondte om straks een huis, auto en poownen te kunnen blijven betalen.
marieminime schreef:wij eten altijd laat hihi, doordeweeks is mn vriend pas rond kwart over zeven thuis, dus in het weekend zit laat eten gewoon in het ritme hihi.
zit met een scheef ook dr.do little te kijken,ken hem al wel maar is best geinige film, verder is tv bagger vanaaf, pff volgende week weer heel de week werken van half negen tot vijf, jugh hihi, de weekenden zijn veelste kort