hallootjes
Daar was ik weer 
jullie gaan hard!
_Lisette schreef:Welkom en mag ik fan zijn van Pientjee?

ze is machtig mooi!

Ik ben trouwens Lisette en ben 15 jaar kijk maar even in me profiel!

Tuurlijk
ik zal zo in je profiel kijken
wat deed je broer in aruba?
ladylisa schreef:welkom ! en wat een stoere shetlander heb je.
ga zo maar weer es leren..

dank je en leerse,ik ga zo ook nog aan t leren,maandag herkansing van me aller laatste toets die ik ooit (hopelijk) nog krijg.
_Pretty schreef:goed gelezen (:
ik heb ruzie met iemand omdat ze een powerpoint al 4 weken door zou sturen en ik heb m nu nog niet
en nu 'zijk' ik ineens?!
Nou ik zou dan zeggen : lekker door blijven zeiken! want je zou die power point krijgen.
dus doen tot je m hebt!ik kreeg vorige week mijn eind presentatie-powerpoint pas op donderdag terwijl ik afgelopen dinsdag al die eind presentatie had en dus toen pas in me hoofd kon stampen. nou dat is geen pretje gelukkig wel gehaald.
Mandyy schreef:
Ik men met Max.
o vet! heb jij enig idee of die nylon tuigen ook goed zijn?? of is leer veel beter??
tegenwoordig heb je namelijk ook nylon tuigen kosten bijna net zoveel als leren tuigen of zelfs ietsje meer.
maar die hebben ze in geweldige kleuren
_Pretty schreef:
en dan komt mijn ma naar boven: KAPPEN MET DAT RARE GELUID.
en dan zeg ik 'ja maar mam, ik ga net zo lekker!'
hahaha
FlorisSam schreef:
ik heb ook een nieuwe gehaald. die van mij was echt dood en als iemand me belde hoorde ik niks??:S
of ergens ver weg. en mijn oproepen kwamen soms niet aan. en nu heb ik dus een mooie nieuwe 
....................................
Ik heb vanavond weer gereden en me paard was super braaf!
Hij was gistere met longeren gestruikeld en voorover door zijn benen gevallen waardoor die wat door rolde en een halve koprol maakte.
en had toen lichterlijk een bloedneus. Vandaag weer gekeken en even aan de longe laten lopen.
Hij liep wel iets onregelmatig maar niet kreupel.
Heb er daarna opgezeten en hij liep nog steeds wat onregelmatig maar dit is waarschijnlijk wat verrekking/spierpijn.
Veel grote voltes gereden en over de hoefslag. en morge weer verder kijken.
De dierenarts komt dan toch om te enten op stal dus kan het dan meteen vragen om even te kijken.