Als het goed is, is ze de 20ste al van mij!! Ze is echt zoo lief, vooral knuffelen vind ze helemaal het einde! Ze doet een moord voor een brokje, en longeren, stap draf galop, maakt der allemaal niks uit! Echt een super penny pony
Helemaal mee eens dat de 2 blondines een geweldige combi is! Nikki is ook leuk!
Ik heb appaloosa nooit echt super aantrekkelijk gevonden maar toen ik Valesca zag was ik al een half jaar aan het rond kijken of ik echt een leuke tegen kwam.. En toen werd het een appa Maar ik zeg altijd, uiterlijk zegt niet alles, het karakter is vele malen belangrijker!!
Haha groot gelijk, die is waarschijnlijk veel te leuk om weg te doen!
Had de fokkers van mijn pony al gemaild, of ze niet toevallig nog een broertje of zusje in dezelfde kleur als guus hadden, maar helaas alleen maar vosjes
Bentofan
Geplaatst: 17-07-09 13:41
Leuk die blonde combie !! Ik weet nooit of ik nikki nou zwart of bruin moeten noemen, hij is in de zomer meer zwart maar in de winter toch echt bruin..
MissRoxyy
Geplaatst: 17-07-09 14:29
@GuusHinnik: Ah dat is wel jammer! Vind Guus ook echt geweldig
@Bentofan: Huh in de zomer zwart en winter bruin? Vaak is het juist andersom!
GuusHinnik
Geplaatst: 17-07-09 17:31
Ja leuk is ie he. Ik dacht eerst een gewone zwart bonte te hebben, maar het blijkt een toverbal!!
Echt super zijn kleurtje, heb het verder nog nooit gezien
Ben nu ook wel benieuwd naar jou spikkel, staat hij in dit topic dan ga ik even zoeken?
Diverse oneliners verwijderd, graag even de openingspost lezen
Bimmetje
Geplaatst: 21-07-09 10:12
even mijn mopje in het zonnetje zetten! ze is 2 maanden drachtig nu.
Laatst bijgewerkt door Bimmetje op 21-07-09 10:17, in het totaal 1 keer bewerkt
TeeGee
Geplaatst: 21-07-09 10:13
Moderatoropmerking:
Let wel op: - Je mag maximaal 2 foto's plaatsen per bericht. Deze foto's mogen niet groter zijn dan 640 x 480. Het is niet de bedoeling om foto's samen te voegen zodat je meerdere foto's kan laten zien. Deze zullen in link veranderd worden. - Dit topic is uitsluitend bedoelt voor foto's van Shetlanders. Het is dus niet toegestaan om foto's te plaatsen van andere rassen. - Dit is een foto-topic, dus offtopic geklets is niet de bedoeling.
Junkieee
Geplaatst: 24-07-09 09:23
tommie in zen stalletje nadat hij weer is was ontsnapt uit de wei om naar de merrie'tjes te gaan haha
Super verlopen, 2 dagen later werd hij naar het land gebracht en toen liep hij te rennen alsof er niets aan de hand was! Hij staat nu op stal en komt elke dag even buiten, omdat hij in het land te druk was voor de andere ponys. Met ongeveer 5 weken kan hij niet meer verwekken en dan komt die hier heen.