Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
iMandy schreef:Tosadog schreef:Voor merries geldt natuurlijk uiteraard hetzelfde![]()
Maar wat ik niet begrijp: zien de eigenaren het dan zelf niet?
Ik ben ook 'maar' een verzorger daar op stal en dat geldt voor alle anderen behalve de eigenaar. Ze waren inderdaad allemaal niet zo mooi maar hij wou ze persé mee.Ik snap ook niet dat hij het zelf niet ziet, maar bijna allemaal worden ze verkocht..
Het nummer weet ik niet meer, naam is Adam Adje van Eden, ik vindt het geen mooie naam maar hij is niet door ons gefokt.
Tosadog schreef:iMandy schreef:Ik ben ook 'maar' een verzorger daar op stal en dat geldt voor alle anderen behalve de eigenaar. Ze waren inderdaad allemaal niet zo mooi maar hij wou ze persé mee.Ik snap ook niet dat hij het zelf niet ziet, maar bijna allemaal worden ze verkocht..
Het nummer weet ik niet meer, naam is Adam Adje van Eden, ik vindt het geen mooie naam maar hij is niet door ons gefokt.
Ik val je ook niet persoonlijk aan hoor, maar het kwam omdat je de foto plaatste van dat hengstje met dwergkenmerken en toen gingen wij daar natuurlijk op door. Misschien kan de eigenaar de volgende keer beter 1 goeie meenemen dan 12 "slechte"?
Sap, was dat die dwerg in dat mandje??
sandra3235 schreef:eh Marije,..ik ga de foto's uitzoeken vanavond en in een album plaatsen,maar heb wel waanzinnige van Tibbs en een hele erge van jou,...
jij hoorde bij het lijstje,..nietplaatsenbetalenmaar mag die erbij????????????