Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
lobkew schreef:@Mira, 4000 volt? Daar gaat een mens hartstikke dood aan hahah. Ik denk dat het wat minder is, wat je wel eens hoort is ijzerdraad door de voorpluk, maar dat is niet zo lief voor je pony natuurlijk..
Jelleee schreef:lobkew schreef:@Mira, 4000 volt? Daar gaat een mens hartstikke dood aan hahah. Ik denk dat het wat minder is, wat je wel eens hoort is ijzerdraad door de voorpluk, maar dat is niet zo lief voor je pony natuurlijk..
Dat kan wel op stroomdraad zolang de ampère maar laag isAnders heb je idd een geroosterde poown.
Sardis schreef:Mirriejj, Hopelijk weet je snel wat je hond mankeert! Vind het tuig van Jimmy trouwens echt heel gaaf![]()
Succes met alle toetsen en tentamens Lobke! Ik ben ook al druk bezig met leren, voor zover dat lukt haha. Heb ook een soort leer "probleem". Soms kan ik me gewoon zó niet concentreren.
Joep is ook echt een prof op het gebied van ontsnappen. Hij kruipt zelfs onder ijzere hekken door die ver onder zijn eigen schofthoogte liggen. Hoe hij het doet? Geen idee, want hij weet héél goed dat hij het dus nìet moet doen als ik aan het kijken ben.![]()
Mira, misschien een extra draadje spannen?
mirriejj schreef:Sardis schreef:Mirriejj, Hopelijk weet je snel wat je hond mankeert! Vind het tuig van Jimmy trouwens echt heel gaaf![]()
Succes met alle toetsen en tentamens Lobke! Ik ben ook al druk bezig met leren, voor zover dat lukt haha. Heb ook een soort leer "probleem". Soms kan ik me gewoon zó niet concentreren.
Joep is ook echt een prof op het gebied van ontsnappen. Hij kruipt zelfs onder ijzere hekken door die ver onder zijn eigen schofthoogte liggen. Hoe hij het doet? Geen idee, want hij weet héél goed dat hij het dus nìet moet doen als ik aan het kijken ben.![]()
Mira, misschien een extra draadje spannen?
Het tuig is inderdaad wel fijn, ik heb vandaag ook een nieuwe frontriem binnen gekregen.
Ik zag trouwens in een topic foto's van Joep voorbij komen waarbij hij flink is afgevallen, hoe heb je dat gedaan?