Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

normaal kon ik n lekkere bak koffie pakken en nu stond ik onder het afdakje haha.. Ff wennen maar zeker zo relaxed! Bert doet het goed. Dit weekend maar eens lekker het bos in!

Mijn vader wordt morgen 50, dus hier ook feest. xCarpediem schreef:Fijn dat het goed ging, Susanne!
Alvast gefeliciteerd met je zoon, Nathalie.Mijn vader wordt morgen 50, dus hier ook feest.
Hier is het heel raar weer.. Gelukkig wel droog. Zometeen even met m'n verzorgster naar de pony's toe.
Vind het nog knap dat je uberhaupt een stalling heb voor een hengst en dat hier in de buurt. 200 en shetten met rijbak waar je in kan mennen vind je hier in Hoevelaken, t Veen, of Vathorst etc niet.
Zo betaal je voor wat je krijgt en niets meer of minder. In de winter betaal ik 150 voor een pony op stal en dan zit het mesten, voeren en de faciliteiten etc er bij in. Dan betaal ik alleen de weidegang van Fleur (50 euro) er nog bij, omdat zij niet op stal gaat + een tientje voor m'n trailer.