Gisteren hadden we trouwens bij Jolly voor het eerst even het schoftje + staartriem en het borststuk zonder strengen omgedaan. Vervolgens los gelaten. Jolly deed alsof hij het al jaren draagt, hij begon te grazen, rende gezellig met ons mee door het land en vond er niks vreemds aan dat de buitensingel tegen zijn voorbenen klepperde. Ben zo trots!
Ja, ach ze zijn vreselijk ondeugend. Maar je hebt ook hele makke, zoals Jolly. Die zie ik nog wel over 10 jaar met kleine kindjes in zijn uppie een boswandeling maken (niet dat dat gaat gebeuren)
Goede morgen in ben dr weer Ik ben ook weer lekker thuis, beter kan gewoon niet!
ladylisa
Geplaatst: 07-08-10 15:36
Goedemiddag
Was Vanmiddag even over de markt geweest Weten jullie toevallig hoe duur een verzekering is ? want ik en mijn vriendinnen willen met de shetlanders wel over de weg maar ze moeten verzekerd worden zij de eigenaar.
Ik heb een drukke dag gehad.... Ik ben net terug van vakantie... en thja vandaag kon ik voor het eerst weer echt rijden op [***], dat heb ik dus gedaan Ik dachjt spreek met een vriendin af en dr paard en we gaan lekker in het bos stappen omdat [***] 2 weken stil gestaan heeft.... Maar we hebben uit eindelijk ook even gesprongen.... & we zijn door een plas heen gecrost! echt super gaaf! Het is ook maar dat ik een beetje gek dee omdat [***] 24/7 buiten staat.... Maar anders had ik nooit zo gek gedaan!
Toen daar na had ik een verjaardag.. en thja daar moet je dan weer even heen! was echt super gezellig!
Nu ben ik eindelijk thuis even tijd voor mezelf, pfff Ben nu lekker aan het frituren xD En ik spreek jully hopelijk straks weer!
Ik zal strak ook weer even helemaal bij lezen
Slaap lekker allemaal!
JudithO
Geplaatst: 08-08-10 09:02
Goedemorgen! Het begint weer wat gezelliger te worden hier, gelukkig!
Kim, wat een lieve foto! Mini-biggetje... !
Macholover, welkom terug! Wat een tijd ben jij online zeg!!
Whaha nou gisteren heb ik dus gereden weer lekker op mijn eigen paardje. Ze kon voor de verandering normaal springen! We hebben toen vlug een foto gemaakt. De sprong was 90 cm
En daarna laat je je paard graaf afkoelen in een meertje
Ik heb nog meer foto's er van maar dan word het weer zo langdradig xD
Hoeso me paard loopt op de voorhand? Erg jammer (kreeg deze foto net!) Ik werk hier wel aan maar zo dra ik been geef rent ze weg. Ze rent dus letterlijk voor mijn been weg... Ik ben nu heel veel bezig met overgangen & tempo wisselingen!
_Lois_
Geplaatst: 08-08-10 14:57
Hoi , ben weer terug uit Amerika. Magic is vaak schrikkerig van dingen die omvallen , zoals vanmiddag mijn fiets. Ik had hem net neergezet en ik loop het weiland in. Hij stond al vlak bij het hek , en toen mijn fiets omviel rende hij snel weg