xCarpediem schreef:Ach, we vermaken ons prima, alleen het is wel jammer dat we niet door kunnen pakken met het mennen. Ik neem alleen liever het zekere voor het onzekere met Zoë.
Dit heb ik met Jimmy inderdaad ook gedaan, beter nu even wachten dat dat ze misschien toch met pijn rond lopen en zo een slechte connectie met het mennen krijgen.
Mira283 schreef:Ow dan heb ik ook nog eventjes met sparen, ik wil ook gewoon een goed tuig hebben voor Pip dat ik niet nog eens een ander tuigje moet kopen. Want ik kan het niet op Verdi gebruiken haha
Ik heb zelf een RBC tuig, kwaliteit vind ik erg goed en niet zo duur als ideal.
Patty14 schreef:Toen ik Switch kocht ben ik ook niet gelijk gaan mennen. Had die ambities helemaal niet, dat kwam pas later. Toen heb ik eerst een tuigje gekocht en heel lang geoefend met lange lijnen. 3jaar geleden pas een cavalettie gekocht maar die snel verkocht en een HCA gekocht.
Over stalling: Ik betaal €185,- Hoef eigenlijk niks zelf te doen. Stal wordt gedaan, buiten en binnen gezet. Brok, hooi en vlas zit erbij. Trailer en sulky mogen er staan. Binnen en buitenbaan, longeercirkel en mooie wasplaats. Switch heeft een hele mooie grote Shetlander stal en komt iedere dag buiten met andere pony's. Ook in de winter op de wei!
Wat echt heerlijk is. We hebben een deken wasserij op stal. Dus geen gesleep meer om de dekens weg te brengen

. Verder is het echt een heerlijke stal! Super gezellig en leuke stalgenoten. Nee, ik wil niet anders meer

.
Jouw stal klinkt wel echt perfect haha, stiekem ben ik wel een beetje jaloers hierop!
Jelleee schreef:Het regent al de hele dag en het blijft ook nog wel even doorgaan volgens buienradar

Hier was het vanmorgen op een beetje miezer na gelukkig droog, nu mag het regenen, ik moet toch werken haha.
Blackflag schreef:Oehh mooi hoofdstel Ayla!
Burrys bedoel ik de 2 buizen zeg maar waar de pony tussen staat.. Denk dat jij dat ook bedoelt met bomen?
Weet iemand trouwens of je zo'n hca stoel ook los kan kopen? Of moet je dan echt een nieuwe hca laten maken?
Volgens mij kun je zo een stoeltje wel los kopen en lever je je panzitting dan in, maar dat weet iemand anders vast beter!
Ayla schreef:Ik heb begin middag mijn eerste tentamen gehad van de 3, nu lig ik lekker een filmpje te kijken op bed aangezien het weer toch flut is

Was het voor je gevoel wel goed gegaan?
Vanmorgen lekker op pad kunnen gaan, Jimmy staat nu sinds een halve week niet meer op het gras, maar op zand met dagelijks hooi. De jeuk was vanmorgen al voor een groot deel verdwenen
Dus ik denk toch overgevoeligheid voor het korte gras in de andere wei.
Ook lekker wezen mennen, hij liep na het corrigeren van zijn hoeven vorige week erg gevoelig op het harde , liep dan ook liever niet. Vanmorgen ging het al een heel stuk beter, hij wou zelfs een stukje op het harde draven. Steentjes vond hij nog niet erg fijn.