ja, maar dan moet je ze wel zwaar verkleinen, anders dan kan je de foto's niet in een topic plaatsen anders stuur ze over de mail, en zet de filmpjes op mijn account @ youtube 'wbw'
weetjehoedom je zit gewoon naast me maar ik praat tegen je via bokt
_Lois_
Geplaatst: 24-02-11 16:42
Omg wisten jullie al dat er verschil zit in een dressuurzadel voor mannen en voor vrouwen?
ja, maar dan moet je ze wel zwaar verkleinen, anders dan kan je de foto's niet in een topic plaatsen anders stuur ze over de mail, en zet de filmpjes op mijn account @ youtube 'wbw'
weetjehoedom je zit gewoon naast me maar ik praat tegen je via bokt
jaa wil je ze zo groot hebben dan? want bij tinypic moet je dan gewoon message board doen maar dat kan ik wel doen als je wilt. jonge praten op bokt is veel hipper xD
Lisa, je kan ze ook gewoon in een map verzenden, de foto's dan via hotmail (:
_Lois_
Geplaatst: 24-02-11 16:45
_Pretty schreef:
woesh
Niet om banketstaaf te zijn , maar zulk soort postst plaatst jij best vaak of boem ofzo dat leest soms ook best irritant als er verder niks zinnigs staat
en eerlijk gezegd lijkt het mij bijna een soort aandachtvragerij , maar dat kan ik natuurlijk fout hebben hoor
Laatst bijgewerkt door _Lois_ op 24-02-11 16:46, in het totaal 1 keer bewerkt
Ja, misschien doe ik dat wel ja, lange lijnen en dan foto's maken! Gister hebben de ponies vrijgesprongen, moet alleen nog ff wachten op de filmpjes van vriendin.