ik wil een keer met lucky 2 daagjes ofzo naar wolfheze! daar staat goldie met minjon ook, shelley met danique ( vriendin van mij van school ) en dan lekker door de Ginkelse heide!
Hooooi! Leuke foto's allemaal. dekje is al blauw, nog even met de naaimachine erlangs en een oranje lint erlags en hij is af! Wie gaat het volgende topic openen dan?
hihi, nou wat maakt et nou uit of je een vetzak in de bus zet of een pony
Ik zie het al voor me,waarschijnlijk laat Lien nog wat achter voor de chauffeur
Anoniem
Geplaatst: 16-01-11 20:46
TheJokerr schreef:
nu nog
eetseee
Ik eet pas over een half uur. Normaal eet ik om half vijf (m'n vader moet na het eten weer werken),maar weekend is altijd laat omdat we de hele dag aan het werk zijn en 's avonds niet hoeven te werken
Moet 20 blz. bijlezen, ga even snel doen,sorry als ik dingen vergeten ben
Sanne, waarom ‘stiekeme’ spulletjes?
Welkom, nieuweling
Jitske, wauw, wat een vervelende dingen hebben ze gedaan bij jouw pony!
Leine, leuk bijrijdpaardje hoor
Discussie over op shet rijden, ga daar geen commentaar op geven…
Verder nog iets over kleurtjes op je shet, ik heb voor mijn zweetvosje babyblauw
Sanne, superleuke zwemfoto :’) Ik wil ook eens gaan zwemmen met mijn shet, maar we hebben nergens een meer ofzo in de buurt
Sanne, ook leuke spring en cross foto & van slapende (dode ) pony’s
Ging ook nog over fietsen, heb ik nog nooit gedaan met Luna, wil ik wel eens proberen
Buster4ever, vervelend dat ze niet zijn komen opdagen. Maar kan je Renzo niet laten leasen en dat je dan wanneer je meer tijd hebt, ze gewoon terug hebt?
Lucky die rolt niet zo heel vaak, alleen als ze nat is
_Lois_
Geplaatst: 16-01-11 21:02
Hoi Lottex!! Magic had eerst ook nog nooit van zn leven aan de fiets meegelopen , ik zette hem naast de fiets , stapte op de fiets , fietste weg en hij liep gewoon mee. Heb het niet aangeleerd ofzo , zou niet weten hoe ik dat zou moeten doen