Pepper zijn tuigje vandaag gepast! Ik had helaas geen tijd om alles meteen goed af te stellen, want de paardenweegschaal was er. dus morgen even alles netjes op maat doen en een stukje aan de wandel ermee. Hij gaf er trouwens helemaal niks om, dat ik alles om hing
Oh en Pepper is dus gewogen: 192 kg en 97,5 cm stokmaat.
Dat jullie dat weten wanneer jullie pony's jarig zijn, ik houd dat nooit bij zou het echt ook niet weten.
met Nox v. 't Brabants Bont gaat alles goed. moeders is het wel beu het binnen staan en gaat gretig naar buiten maar het is zo enorm koud en winderig dat een half uurtje met zon even genoeg is voor het veulen.
Vandaag ook de haflinger op foto gezet en wat gesprongen, ze doet het zo goed en braaf.
Lori ik had wel gedacht dat de tink iets verder was met draf. maar eigenlijk is de pony alleen zadelmak en amper doorgepakt. jammer dat je dit niet eerder hebt opgepakt. wel fijn dat ie het nu zo goed oppakt. Galop komt vaak vanzelf als ze controle in stap en draf onder de knie hebben kun je pasjes galop erbij pakken op lange stukken en dan lekker laten gaan.( inhouden komt wel weer als ze balans hebben, en vaak is dit al na paar keer oefenen)
Sunshinedaan
Geplaatst: 04-05-19 17:49
Mooi tuig bij Pepper! Is het van ideal? Hij is wel wat zwaar geloof ik? Aardig buikje
Knap veulen, StalNollie.
En gefeliciteerd met Max!
Ik heb vanmiddag met Fleur getraind. Na 20 minuten gaat ze pas fijn lopen, maar uiteindelijk liep ze zó fijn in juiste stelling, buiging en nageeflijk Even van dit moment genieten hoor
Volgende week heb ik een dressuurclinic van Melanie vd Bunt
Lori
Geplaatst: 04-05-19 18:20
.
Laatst bijgewerkt door Lori op 05-02-25 14:02, in het totaal 1 keer bewerkt
Danielle: nee heb het bij Tjeu besteld Pep is niet echt dik, maar heeft helaas veel bloedwormen waardoor zijn buik erg bol is. Kan zijn ribben wel goed voelen gelukkig. Hij wordt morgen ontwormd.
Ik weet toevallig wanneer de ponys jarig zijn omdat ik dan een mail krijg van de Welkoop dat er een kadotje klaar ligt nog geen mails gehad dus ze moeten allemaal nog haha.
Ik heb ook al eens zitten kijken naar tuigen van tjeu, ooit voor het 4 span wat kopen maar alles in 4 voud is zo duur
Ik ben erg onder de indruk van de prijs kwaliteit verhouding van het tuig! Het leer is stevig maar niet te stug. Hoe het in de praktijk bevalt kan ik natuurlijk nog niet zeggen.
Vanavond stil gestaan bij de oorlog van 73 jaar geleden. Met ons orkest in het dorp de stilte stoet begeleid. Zo leuk om te doen Al dik 12 jaar op saxofoon!
StalNollie
Geplaatst: 04-05-19 21:57
Ooh ingrid heerlijk genieten
Kiekeboefje speelt instrument gaaf hoor. Ik kan geen noot lezen.
Ja speel al lange tijd tenor saxofoon! 14 jaar geleden ‘dwong’ mijn vader me sax te gaan spelen hij vind het zelf heel jammer dat hij nooit iets met muziek heeft gedaan. Nu is mijn vader binnenkort jarig en geef ik hem een bariton saxofoon te leen van de muziekvereniging en 5 lessen nu dwing ik hem!
Haha, ik vind jammmer dat ik nooit noten heb leren lezen. Als ij zie en hoor hoe mijn man op de piano en keyboard eigen muziek maakt dan is dat genieten
Linsey1998
Geplaatst: 06-05-19 03:55
Tuigje staat Pepper goed!
Wat heerlijk Ingrid
Lief stalNollie ziet er leuk uit
1 a laatste dag in Amerika liep even anders dan verwacht. Werd wakker met pijn op mn borst bij inademen en later ook duizelig. Toch naar medical center. Ze dachten hart of longembolie van lange vlucht. Voor nu geen van beide en is het waarschijnlijk een verergering van mn reuma. Maar jeetje was weer een fijn dagje ziekenhuis...
Oefff Linsey dat is schrikken! Vervelende afsluiting van je vakantie. Tenzij een Amerikaans ziekenhuis op je Bucket list stond
Ingrid is lekker wezen ontspannen
Leuk Jenny! Ik heb vroeger nog gitaar gespeeld maar zou het denk ik niet meer kunnen.
Ik zit met m’n vriend in een heerlijk hotelletje aan het Gooimeer, prachtige suite, gewoon even lekker relaxen. Vanmiddag helaas alweer naar huis maaaaaaarrrr we nemen een kleine omweg (ahum, rijden door naar België) om bij een hele gave pony te gaan kijken
Ik ben nu wel zeer nieuwsgierig naar welke parel je in België hebt gezien? Hier heb ik de 3de gezonden naar deze van de pony dat ik was gaan zien en nog altijd geen antwoord helaas.