Blz. 284: fabie: heb je foto's van Balou met het nieuwe halster? macholover: leuke foto's!
Blz. 285: Desa: Wat een leuke foto's!! Kelly: fijne vakantie! Emuline: dat is handig, een veewagen! Hoeveel kunnen erin? Mandy: ik zat 60 km boven Pisa, langs de Middellandse kust. Leuk om zo'n huis te versieren Horsegekkie: ik heb gereageerd in je topic
Zo, klaar!
Vanmiddag eindelijk na 2 hele weken weer eens naar de pony's. Ben vreselijk benieuwd hoe ze eruit zien! Als het weer het toelaat, zal ik even foto's maken. Ik hoop toch zo dat Miracle eindelijk helemaal uit zijn vacht is! We moeten nu ook maar weer eens beginnen aan de voorbereidingen voor de keuringen. Het loopje enzo kennen ze al, alleen manen en staart moeten ontklit worden en uit de klit gehouden worden. En ze moeten nog even bijgeknipt worden, als ik dat een paar dagen van tevoren doe is dat zo lelijk...
Gisteren eindelijk weer bij de pony's geweest!! Punette was hartstikke blij ons weer te zien, die begon als eerste te rennen. Daarna volgde Jolly met een zacht hinnikje, en Miracle hing weer de stoere hengst uit omdat buurvrouw Fries hengstig is Vandaag met Jolly aan de lange teugel voor het eerst de weg op! Ben benieuwd hoe het gaat, verwacht 0,niks aan problemen.
ik zit op dit moment in frankrijk, al ongeveer anderhalve week en heb nog een weekje te gaan. we zijn eerst 6 dagen op 1 camping geweest en zitten nu op de 2e (laatste) ik had goed internet, maar op deze camping nietzo, vandaar dat ik hier een hele lange tijd niet ben geweest. ik heb even bijgelezen maar ik ben niet erg lekker en eigenlijk wel een beetje ziek, zit al de hele dag bij de tent en heb het koud, hoofdpijn, misselijk, benauwd etc etc.
ik heb leuke foto's voorbij zien komen, en linkjes van topics, daar heb ik allemaal even gekeken.
Je weet niet wie de vader is? Dan ga je er niet achter komen ook. Op haar paspoort zal haar vader als onbekend staan en zul je dus via de fokker achter de vader kunnen komen, niet via een site.
ladylisa
Geplaatst: 03-08-10 17:53
ik weet niet of de vader op de papier staat, maar ik ga het navragen aan de eigenaar als hij weet wie de vader is van haar.
Heb de pony's vandaag een lekkere poetsbeurt gegeven. En daarna nog met een vriendin samen met de pony's gaan wandelen en nog ff langs huis gelopen met ze
Aylie nog veel plezier op je vakantie en beterschap !
gaaf!!!! welk merk heb je? en natuurlijk.... FOOOOOTTTTOOOOO"S!
JudithO
Geplaatst: 04-08-10 10:19
Goedemorgen!
Aylie: beterschap!!
Macholover: wij willen foto's!
Gisteren alle pony's heerlijk veel aandacht gegeven. Eerst met Jolly naar buiten aan de lange teugel, is een tocht van 2 uur geworden. Het ging geweldig goed! Kwamen langs zo'n houthakselaar of hoe je dat maar wilt noemen, dat ding maakt een kabaal! Maar die was niet eng, de takken en de zaag waren pas eng! Daarna Miracle bijgeknipt voor de keuring van het NMPRS, en staart en manen flink onder handen genomen. Miracle voor: Miracle na: En als laatste was Punette aan de beurt. Bij haar de oren uitgeknipt en ook staart en manen onder handen genomen, manen naar 2 kanten verdeeld en vervolgens weer ingevlochten. Punettes manen mogen vanaf nu nooit meer los hangen, ze staat erop en eet ze op...
fabiee
Geplaatst: 04-08-10 12:42
Leuke foto's hierboven, en mooie manen! xaylie beterschap.
Ik zal binnenkort een foto plaatsen van het nieuwe halster.