Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ayla schreef:Jullie gaan echt goed Donna! Ziet er netjes uit. Hier organiseren ze weinig van dat soort lesdagen/clinics, heel jammer.. dat vind ik juist heel erg leerzaam.
Knappe Kjani Lobke!
Sardis schreef:Dank jullie wel!!
Kjani doet het al super netjes Lobke!
De wagen bevalt goed! Hij ligt al bijna helemaal goed in balans en ik vind het gewoon veel fijner zitten dan op de Hca. Ik krijg als ik wat langer men vaak zo'n last van m'n benen bij de hca...

Hij had zoiets van 'dit is vreemd' maar na het laten wennen en longeren ging het best wel goed. Tijd om te beginnen met lange lijnen dacht ik, maar toen had hij zoiets van 'het gaat niet' en kwam er protest. Erdoor rijden hielp niet, dus sperriem eraf en hij begon opnieuw met zijn protest. Even gestopt en naar een vriendin toe gegaan om te vragen of ze even wou helpen. Dan ging het wel goed, eens hij doorhad dat het allemaal ok was deed hij het echt goed en heb ik fijn op het contact probleem qua leidsels heb kunnen werken. En dankzij die vriendin heb ik nu een leuke foto 

Ayla schreef:Ik rijd mee met de dressuur en vaardigheid van oostIk zou voor beide inschrijven als ik jou was. Ik verwacht weinig van de dressuur, maar doe toch mee ivm (hopelijk) opbouwende kritiek en evt winstpunten.
. Ik wacht met smart op het moment dat ik Kjani kan starten in de dressuur; hij loopt nu al netter dan toen ik Udo de eerste keer in de dressuur starte haha.

Ayla schreef:Het ziet er volgens mij meestal ook wel netjes uit (behalve op de wedstrijddag dan), alleen laten we (ik) nog een hoop steekjes vallen in de proef zelf.
Balen dat het niet zo lekker gaat! Je was gepromoveerd naar de L toch?