SammyFloor leuke peesbeschermers! Eindelijk kleine maatjes
Hier is het heerlijk weer, eigenlijk al heel lang, op af en toe een klein buitje na. Op en top zomer
mirriejj
Geplaatst: 17-06-16 12:10
Hier is het gelukkig droog!
Die peesbeschermers zien er wel heel goed uit. Wie zocht hier laatst ook alweer knalgele?
Succes met leren. Hier even een middagje rust voor ik ga werken. Vanmorgen wel even naar Jimmy gegaan en gelongeerd. Hij begint naar mijn idee veel te dik te worden, dus meneer moet aan de slag Ik weet niet wat jullie van zijn gewicht vinden?
Eerst stonden ze in deze wei en knabbelden nog aan dit gras en ik begreep dat ze daar ook jeuk van kunnen krijgen. Dus Jimmy staat nu in de zandpaddock, daar staat ook wel wat gras, maar daar eten ze niet aan, dat zijn pollen waar mest heeft gelegen. Kijken of de jeuk hiermee weg gaat en dan kan hij ook mooi afvallen.
Het is hier nu droog! Dus ik ga zo lekker maar de pony's. Vandaag al 1 tentamen en 1 toets gehad en dan maandag tot en met vrijdag nog. Nog even een weekje hard werken dus en dan vakantie .
Heb de peesjes ook gezien op facebook, ze zijn ook van HB. Er stond bij dat ze al bestonden in 14cm en dat ze nu in 11cm gemaakt zijn
Jorex
Geplaatst: 17-06-16 20:43
Alex was vandaag iets te explosief aan de longe, bokken dat ie kon Dus toen maar even los zo'n 20 rondjes geracet en toen was ie kalm genoeg om naar mijn stemcommando's aan de longe te luisteren xD
Jimmy heeft wel wat een buikje, wil graag dat Jorie dat heeft, maar helaas
oh die peesjes en ik zie geel er ook tussen staan, verkoop ej ondertussen niet 14cm hoge peesjes??
Sardis
Geplaatst: 17-06-16 21:01
Jullie gaan snel, ik hou het niet bij
Leuke beenbeschermers komen er allemaal langs! Wordt er jaloers van haha! Ik hou het voorlopig even bij m'n Picasso, gebruik namelijk haast nooit beenbeschermers en bovendien heb ik me voorgedaan even geen geld meer aan dit soort dingen uit te geven.
Zomershow lijkt me erg leuk en is ook redelijk in de buurt. Helaas kan ik die dag niet.. Veel plezier alvast aan degenen die gaan!
Gave springfoto van Amadeus! Charlotte, die hengst is echt heeel gaaf! Ben benieuwd naar het veulentje Heel mooi tuig Ayla! Vind dat bruine heel chique staan. SammyFloor, mawh lieve foto!
Eper4daagsr lijkt mij ook super leuk! Helaas nog geen 18, dus nog eventjes wachten..
Ik ben ook zo'n 1.75 dus kleine pony's rijden zit er helaas voor mij niet meer in. Maar ik ben wel echt meer van de pony's/kleine paarden. Vind die grote sterke paarden vaak zo intimiderend haha! En al helemaal als ze zich dominant gaan gedragen.
Succes Lobke! Carpediem, gefeliciteerd!! M'n broer kreeg gisteren ook te horen dat ie voor het vwo is geslaagd!
Ik heb over een week toetsweek, dus ben al flink druk met leren, maar dan heb ook ik heerlijk vakantie!
Afgelopen woensdag deed ik mee aan de lessen van Christiaan Provoost en Hans Zumbrink bij de Haarlemmermeerruiters! Het was weer erg leuk en vooral natuurlijk heel leerzaam! Deze week hadden ik en Lara onze wagens voor een paar dagen teruggeruild, omdat Lara vroeg of ze m'n tweewieler mocht lenen voor in Epe. Vandaar dat ik woensdag weer met m'n oude Hca reed.