ohjah ik ben trouwens toch maar ff lekker gaan wandelen met mn ponys. Mn verzorgster op Mitch mn welsh en ik met Minime mn shet aan de hand.
beide ponys waren echt vervelend haha, mitch schrok steeds overal van en was druk, minime was druk en wou alleen maar rennen, met zn hoofd schudden en steeds tegen me aan duwen. We hebben een uurtje gewandeld over de dijk, beide ponys in het zweet en wij kapot en we hebben alleen maar gestapt whaha. Was wel ff lekker, windje, zonnetje.
het was wel druk op de dijk met wandelaars, fietsers en autos, iedereen kwam kijken naar het hoge water want ze hebben de uiterwaarde hier open gegooid en die staat dus volledig blank
stallen helemaal uitgemest tot op de bodem, alles weer schoon, alle schoonwater en hooinetten vol. Heb ze om half zes binnen gezet en ga nu lekker helemaal niets meer doen hihi
kwam deze net tegen in me bestanden moest stiekem weer even lachen, diegene die uitgebreide kopstoot kus krijgt is minjon en ik moest weer uitbundig lachen
MiniLoe
Geplaatst: 16-01-11 19:27
hihi jah maar het was ook lekker weer toch, kreeg meteen zomer kriebels wahaha.
theJoker: hoop ook dat je weer rustig aan met dingen mag gaan beginnen, dat thuis zitten gaat ook vervelen en je mist een hoop op school en natuurlijk het belangrijkste: je peerdjes hihi enneuh leuke fotos, je bent wel van de foto spam he hihi
ik kan geneens drie weken ziek zijn en niet komen, ziek of niet ziek ik moet erheen, maar dat heb je met eigen paarden
ja inderdaad bij eigen paardjes is het anders, als die van mij in de achtertuin zouden staan zou ik er ook heen gaan hoor, maar ik moest gewoon om het half uur rennen naar de pot dus het had geen zin om naar peerd te gaan...
ik mis ontzettend veel toetsen ja, eb er nu 10 gemist en dit is het belangrijkste jaar voor mij omdat ik moet kiezen qua niveau, ik wil door naar het heister ( zit op Junior college bemmel(1e en 2e jaars) ) en heister is opvolg school (3e, 4e jaars) maar dat is voor T en als ik K moet gaan doen moet ik naar Huissen, is opzich wel super dichtbij kan er lopens naartoe gaan, maar zoon asoooo school en echt niet mijn smaak
LoveMickey
Geplaatst: 16-01-11 19:31
Jullie weten dat jullie in 10 minuten 1 hele pagina vol praten?? Leuke foto Sanne
owh sorry whaha, niet in de gaten gehad. morgen moet ik weer werken dus ben ik alleen in de avond aanwezig om bij te kletsen hihi
mijn paardjes staan drie km van mn huis af, dus das goed te doen, maar idd niet als je om het half uur naar de wc moet whaha. Er staan nog twee ponys van twee eigenaren dus we doen meerendeel wel samen hoor, als ik echt te ziek ben dan nemen zij het over, maar zodra het enigzins te doen is moet ik zelf weer hihi
oei, zadels en niet goed liggen, laat ik daar maar niet over beginnen.. ik heb wel bijgelezen, maar niet veel blijven hangen. mijn nicht komt zo, die komt mijn haar knippen, daarna even filmpje kijken. ik hou bokt in de gaten! niet te veel kletsen aub!