geen idee... heb gaat nu op zich wel weer. ben even de stad ingeweest, op pad voor schoenen. maar helaas niet geslaagd. ik heb ook last van me nek. dus misschien komt daar die hoofdpijn wel vandaan. migraine is erger toch lijkt mij? kan je helemaal niets meer toch?
Migraine heb je in verschillende vormen en verschillende aanvallen. Ik heb het zelf, maar ook in verschillende aanvallen. Aanvallen waarbij ik wel m'n dagelijks leven kan volgen (heb dan ''alleen'' hoofdpijn en raar duizelig, maar heb ook aanvallen waarbij ik niets kan Kan het zo erg hebben dat ik niet meer kan lopen, niet kan praten en constant moet overgeven. Lijk dan echt verlamd.
LoveMickey
Geplaatst: 29-07-10 23:16
Sterkte Emuline
Ik had wel eens van Migraine gehoord, maar wist er verder niets van. Maar dat je het zo erg kan hebben. En weet je wat ik met hoofdpijn doe:
Emuline sterkte er mee klinkt niet best! Heb je veel stress gehad de laaste tijd? Ik heb zel gehad dat ik zo veel stress heb gehad dat zijn spieren in mijn nek kei hard waren, En dat liep door tot aan mijn voor hoofd. Meet veel oevenning heb ik het een beetje los gekregen. Maar indd ook erg veel hoofpijn enso! Nog maals sterkte er mee!
Ik was gisteren in Praha als ik het bgoed schijf Ik heb natuurlijk wat foto's gemaakt ik zou ze straks wel even posten! Gisteren heel toevallig waren ze ook aan het volksdansen was echt super leuk om te zien! Ik heb er stukjes van gefilmpt
nou ik heb het gister gehad, dat ik niet lekker in m'n vel zit. en dat ik jankend in bed zat. en me vriend snapte er niets van. Haha. maar heb nu sinds ik thuis ben, dat we met hoofdpijn zakjes worden. dus vanmiddag een nieuwe matras gekocht. de oude was ook helemaal op!
Ik dacht even lekker te gaan wandelen met de pony's. Dr fietse een man langs terwijl we door een tunnel liepen en ineens ging hij voorbij de tunnel in het pad staan. Vond al een beetje apart maar liep gewoon door richting een heel rustig fietspad. En hij probeerde dus heel onopvallend (dacht hij) achter mij aan te gaan. Ik liep gewoon door en ineens fiets hij voorbij. En begon tegen me te praten wat ik negeerde. Vervolgens fiets hij iets door en stopt zet zijn fiets neer en wil richting mij lopen. Dus ik draaide gelijk om en hij pakte snel ze fiets weer om er achteraan te komen. Vervolgens maakte hij seksueel getinte opmerkingen en toen werd ik hem zat Hem dat vertelt en toen maar ff m'n ouders gebelt waarbij hij snel weg fietse maar wel in de buurt bleef rondfietsen steeds. Raare mensen zijn er tegenwoordig ik denk even met dat mooie weer heerlijk te gaan wandelen
Emuline
Geplaatst: 30-07-10 18:56
raar!!! :S Je hebt echt rare mensen tegenwoordig!!! voor de vakantie in de winkel bij ons ook al gehad! 2 redelijk agressieve mannen!!! gelijk de winkel uit gezet! maar je moet in deze tijd nog best uit kijken ook! goed dat je hem negeerde en je ouders gebeld hebt, kwamen zij ook of niet?
oh ... ik zie nu dat ik twee keer dezelfde post geplaatst hebt sorry, was op mijn nieuwe telefoon aan het uitproberen om te internetten.
Iell die mensen moeten ze echt opsluiten ofso straks ben je 12 ofso en dan sta je er echt niet bij stil, wat een enge gedachte! Je ouders gave je ook gelijk durf ik te wedde, bah enge zeer enge mensen!
dravergekkie
Geplaatst: 30-07-10 19:47
Ja mijn ma is daarna mee gewandelt met de pony's Klinkt zo lekker kinderachtig me ouders gebelt , maar goed
Dat is waarom mijn ouders ook niet graag hebben dat ik alleen met mn pony het bos in ga of eenzame stukken opzoek. En begrijpelijk.. vervelend zeg zo'n man. Die tikt toch ook niet.
Gister een nieuw halster gekocht voor Balou, met allemaal kleurtjes. Ik merkte gister dat hij helemaal niet zoveel zin had in zijn hooi, hij kauwde ook maar moeilijk. Ik denk dat dit door zijn los zittende tandjes komt? En net stond ie ook alweer bij het hek en het hooi lag er nog..
Emuline
Geplaatst: 30-07-10 21:31
hoe oud is balou?
edit: heb al in je profiel gekeken.. internet was traag..
fabiee
Geplaatst: 30-07-10 22:04
Hij is net 3 geworden. Ik ga morgen even de paardenarts bellen.
Ikben dus eergisteren in praha geweest. En wauw toch even wat foto's met jully delen van wta ik daar gezien heb..
Ik heb nog meer foto's dus wie nog meer foto's wil zien moet het even melden Nu ga we alweer naar Brno. Nou ja word vast wel weer gezellig Ik spreek jully vanaff weer