Hopelijk snel van de verkoudheid af trouwens, broertje heeft het ook goed zitten.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Susanne schreef:Wij zijn gister ook nog even gestart, onderling op de club. Outdoor op gras is altijd weer een dingetje voor de eerste keer, dus een fijne oefening zo voor het ‘echte’ outdoorseizoen. Maar zoooooo braaf. Gewoon geconcentreerd en braaf alle oefeningen doen zonder snorkelen, heet worden en kijken, galop tegen verwachting in keurig netjes overal goed aanspringen/wisselen, wat een topper! Super tevreden!! En ook nog 2x eerste prijsJury gaf na de proeven complimenten over hoe goed zijn galop is verbeterd (ik zie haar ook regelmatig op officiële wedstrijden namelijk) in ‘t afgelopen jaar, ik was daar echt heel blij mee.
En ook nog droog gehouden de hele ochtend, ondanks er slecht weer voorspeld was.
Ayla schreef:Dat is schrikken Patricia! Maar gelukkig geen koliek.
Hier geen hengstige merrie maar wel eentje die denkt dat hij een dekhengst isDus ik ben het gras aan het opbouwen zodat hij straks de wei op kan met de paarden, hij blijft de pony's op de paddock maar dekken.
[ Video ]
Sjors is er blij meeAl vind hij de greenguard maar stom.
Sunshinedaan schreef:Ja ik vind les ook heel fijn.
Ik hou ervan om ermee aan de slag te gaan en dan verbetering te zien.
En ik merk dat ikzelf bepaalde gewoontes moet afleren ook.![]()
Dus echt les nodig die me daar steeds op wijst
Sjonge ik heb een hengstige Fleur hier, en een Cooks die zich helemaal de bink voelt...![]()
Gisteren niks van gemerkt!