Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
zeker lastigere pony's . DeSa schreef:Misschien zijn tandjes na laten kijken?

Vervolgens bokkend en springend mee uit het weiland.
Hoefsmid is geweest, hij vond hem er heel goed uit zien. Daarna een stuk wezen mennen, kwam ik onderweg de hoefsmid tegen die zat helemaal te lachen om Max voor de kar en toen stak hij z'n duim op.
Heb toestemming van de staleigenaar om een karretje op stal te zetten, dus de zoektocht naar een mooie kar voor Max gaat door!
moet wel een weekje zonder die Lieferds, maar dat hou ik nog wel vol hoop ik haha
vandaag was het hier ook niet echt lekker steeds regen ,en nu komt de zon er door.

(doe het zonder zweep! )

Arme pony!
Ik betaal als ik uit ga 8,- voor me avond eten, drinken & toetje dus steld echt helemaal niks voor. En ik kwam er gisteren dus achter dat er ook internet was & thja als ik dat eenmaal weet (A) Ik kan gewoon niet zonder =O echt te erg! Verder is de Camping weel heel erg gezellie allemaal nederlanders
Maar ik moet nu gaan slapen. Als ik iemand nog een kartje moet sturen van uit hier moet je me even een PB sturen dan stuur ik jully een kaartje, vind ik leuk 

kijken of hij veranderd is!

) Maar gelukkig stinkt het niet!

Was toen wel blij dat ik het nog had hihi.