Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Wel wennen hoor totaal nieuwe omgeving.
Mooi dat het zo goed gaat met Faya!
eerste bios pesterij meegemaakt ook...
morgen ook weer vroeg dus zo maar op bed.... leve de zorg!
)

Kiekeboefje schreef:Nee echt mensen (lees: volwassen pubermeisjes) die heel hard aan het lachen en praten waren. Daar hebben de mensen voor hun wat van gezegd maar het hield niet op en werd heel persoonlijk! Echt heel ongepast.. die mensen zijn naar huis gegaan, de pestkoppen kregen een waarschuwing en waren toen stil. Wij hadden er gelukkig minimaal last van maar kregen het in de pauze wel mee
Laatst hier zoiets ook meegemaakt maar dan met een groepje jongens, die waren ook met eten aan het gooien en constant luidruchtig praten/schreeuwen, maar die werden er uit gezet
ik heb het nu even rustig, moet nog werken 15:00. Daarna even naar Hidde, misschien even inspannen. 

Arme telefoon!
Gaat vast goedkomen. Staat Max nu nog wel een beetje in de buurt?
Dat is niet zo handig! Smartphones zijn ook heel erg duur! Ik heb het geluk dat mijn vriend ICTer is en dus iedere 2 jaar wel een nieuwe Iphone wil (Rib uit je lijf) en ik dus ook om de 2 jaar de zijne krijg. Heb nu een Iphone 6S, vind het dikke prima! Alleen de accu begint nu na 3 levensjaren wel erg slecht te worden.. Daar misschien maar eens een nieuwe in laten zetten.

hopelijk vind je snel je draai.