Klopt ze heeft 50/60cm gesprongen Ze kwam niet altijd goed mee.... Maar de dee altijd netjes dr handen naar voren zo dat die geen druk in zijn mond kreeg bij de landing
Eljosha (24 jaar) verbleef op dit moment samen met haar man Daniel in Syrië. Als jong echtpaar zijn ze betrokken bij het Daniel Prayer Network in Amersfoort onder leiding van Wytze en Ageeth Valkema.
Terwijl zij op de snelweg naar Damascus een vrachtwagen inhaalde op hun motor maakte een andere vrachtwagen daarvoor een plotselinge bocht naar links (ging keren op de weg). Zij konden deze niet meer ontwijken en kwamen hiermee in botsing. Na met een busje naar het ziekenhuis te zijn gebracht kreeg Daniel te horen dat zijn vrouw overleden is. Hijzelf is er vanaf gekomen met een erg pijnlijke open botbreuk en lijdt veel pijn.
Het is een enorme klap voor hemzelf, maar ook voor de gemeenschap hierom heen.
P.S Eljosha was een kennis van ons & een ex van me broer. Ze is door de vachtwagen die achter hun ree (ze is in hadden gehaalt) Dood gereden ik zit hier heel erg mee & heb het niet eerder willen mede delen. Daar bij in ben christelijk en heb ook meer en deel christelijk vrienden!
LoveMickey
Geplaatst: 25-07-10 13:31
Hallo shethouders!!
Ik meld me ook aan! Ik ben Joël en ben 12 jaar oud. Ik heb een megalieve (verzorg)shet. Ik ben super blij met hem. Hij is half van mij en ik ben ook de enige die erop rijdt. Hij heet Mickey en is superleuk!!
Mickey is een shetlander met als geslacht een ruin. Hij is 1,13 meter hoog en is beleerd ohz en voor de kar. Hij kent de spaanse pas van vd. Het is echt een knuffelpony, maar wel één met heel veel dressuurtalent. Hij is 4 jaartjes jong. Hij heeft 2 dressuurwedstrijden gelopen waarbij we een 1ste en 4de plaats behaalde. 1ste van de 12 en 4de van de 15. Hij loopt nu ongeveer op L niveau. Zijn moeder is Dendy van het Robbenest en zijn vader Ronald van de Leurshof. Hij heeft een superlief karakter en is gewillig met rijden. Hij is slim, mooi en megalief!