ik moet straks naar school

Ik ga daarna naar de manege, kleine kindjes helpen, kijken bij *** die een privéles heeft, kijken of ik nog iets moet losgooien ofzo.. Jaaa ik heb 1e vrij & jaaa ik ben 5e uit ipv 6e

half 1 klaar (H)
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DominoLiefde schreef:ik heb een vraagjeee;
ik heb van pagina 1 - 17 niet bijgelezen omdat me oma is overleden maar toen later zag ik ergens iets staan over een meeting willen jullie mij dit misschien uitleggen?
Leinearthur schreef:
DeSa schreef:Werd me vanmorgen gevraagt even bij mn moeder te kijken dus ik ga erheen en vroeg of ze ziek was? Het enigste dat ze kon antwoorden was: weet ik niet. Draaide ze zich om en brabbelde iets dat ze pijn had, dus wij weer: moeten we de dokter bellen? Weet ik niet, laat me met rust! Op dat moment was het nog grappig, zo doet vaker als ze niet wakker is. Werd ik op mn werk gebeld dat ze met de ambulance naar het ziekenhuis is gebracht omdat ze dachten aan een hersenbloeding of infarct. Ze heeft de hele middag onderzoeken gehad en ze denken aan bloedvergiftiging maar zeker zijn ze er nog niet van. Nu ligt ze op het intensive care aan de beademing en hebben ze gevraagt of ze haar mochten 'inpakken' wanneer het nodig was, ze blijkt agressief te worden zodra je aan haar zit en is nog steeds niet aanspreekbaar
_Dotty schreef:IK WIL OOK MEE
MAAR HET IS TE VER
Mandyy schreef:M'n baas wilde net z'n auto aan me uitlenen, moest iets weggebracht worden. Echt niet dat ik in zijn auto ga rijden!Dat wist hij van te voren waarschijnlijk ook al.
Opmering naar de grote baas ''Is dit werkweigering?''.
Rosanna, vriendin had niet goed gekeken en vond het toch te duur.