en zo liepen er nóg een paar rond, een bruine en een palominobonte heb ik in elk geval gezien
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
gaapje schreef:dan ben jij dit vast , dochter heeft deze foto gemaakt
Sappos schreef:Nee idd ik zou me DOOOD schamen. Vond het al erg dat mijn heren flinke schuurplekken hadden en Blaze daarnaast niet goed liep...Heb Feem ook wel eens met 11 maanden meegenomen maar toen moest ik vooral lachen om de reacties want iedereen dacht dat hij ook mee zou doen. Het was een soort ontploft schaap
melanie3230 schreef:Iedereen gefeliciteerd met de mooie premies!
Mijn hengstje heeft een 1e premie behaald![]()
Heeft iemand toevallig foto's van hem gemaakt?
Zijn naam is Vicarus en hij had nummer 75, vosbont, kleine maat luxe.
We hadden zelf de camera niet meegenomen en ik hoop heel stiekem dat iemand anders hem op de foto heeft
Tosadog schreef:Voor merries geldt natuurlijk uiteraard hetzelfde![]()
Maar wat ik niet begrijp: zien de eigenaren het dan zelf niet?
sandra3235 schreef:melanie3230 schreef:Iedereen gefeliciteerd met de mooie premies!
Mijn hengstje heeft een 1e premie behaald![]()
Heeft iemand toevallig foto's van hem gemaakt?
Zijn naam is Vicarus en hij had nummer 75, vosbont, kleine maat luxe.
We hadden zelf de camera niet meegenomen en ik hoop heel stiekem dat iemand anders hem op de foto heeft
ik misschien,..want Couragio zat in dezelfde categorie geloof ik...ik zal kijken vanavond
MarijeR schreef:Tosadog schreef:Voor merries geldt natuurlijk uiteraard hetzelfde![]()
Met de merriekeuring niet want die mensen waren echt heel erg blij met hun witte lintje en zo blij dat de merrie ook al drachtig was van een heeeel klein hengstje.
Waarschijnlijk een hengstje met ook heeele korte pootjes...
Tosadog schreef:Voor merries geldt natuurlijk uiteraard hetzelfde![]()