we nemen ze altijd mee naar huis, daar "kleden we ze aan" en dan gaan we weg, anders moeten we alles naar de wei zeulen
(daarna heb ik het zadel nog goed gelegd en de neusriem aangetrokken en bandages goedgedaan... maar Loïs moest naar binnen, dus ze wou nog eventjes snel op de foto )
Laatst bijgewerkt door Hannemarie op 19-12-10 12:52, in het totaal 1 keer bewerkt
Staat dat je hem hebt aangetrokken, daar lees ik niet vanaf dat hij hoger is gegaan die bandages zijn inderdaad ook wat groot
NathalietjeB
Geplaatst: 19-12-10 12:55
lieve foto...hmz vandaag ga ik met schoonzusje sleeen...met jawel een plastic ding xD nog geen idee hoe t vast gaat zitten maar anders maar even kijken voor een ding om gaten mee t maken waardoor die gewoon normaal vast kan. (komt wel gewoon vast t zitten aan ze mentuig hoor)
en wat hebben jullie enorm veel gepraat zeg.... heb wel weer alles bijgeleze...maar ga niet op alles reageren hoor.. vind dat arresleetje wel super tof
Laatst bijgewerkt door NathalietjeB op 19-12-10 12:58, in het totaal 1 keer bewerkt