Super leuk Sjors onder het zadel! Wat is hij braaf!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lori schreef:Moest iemand van jullie een palomino jaarling hengstje zien te koop komen van rond de meter willen jullie mij een pb zenden? Stond gisteren te koop, echt wat ik zocht maar helaas net voor mijn neus verkocht (ze was aan het wachten op feedback van kijkers in de ochtend, spijt dat ik niet gewoon meer heb geboden dan der vraagprijs), nu was de prijs vrij laag dus je kan nooit weten dat die ergens anders terug de verkoop in komt. Naam was Jonny en ging rond de 1m10 a 1m15 worden, moeder shetlander en vader onbekend.
Verder Finn heeft een rustdag vandaag, training gisteren ging echt goed.
IngridM schreef:Susanne schreef:Beauty voor de apk keuringWaar is dat?
Volgens mij doet Morgan Lashley dat, de zus van mijn veearts. Zij is ook veearts, ostheopaat en is zich nu gaan richten op de revalidatie van sport paarden. Tenminste, de naam SHHP komt me heel bekend voor. Hele fijne en zeer kundige arts!
ElineGC schreef:Leuk dat Sjors ook onder het zadel mag! Hoe gaat het trainen voor de wagen?
Fijn dat faya het fijn heeft bij haar nieuwe plekje Patricia. En super dat beauty verder goed was! Waar word er dan allemaal naar gekeken? Ik ken het helemaal niet..
Zo fijn als de pony’s weer het gras op mogen!