Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Vaardigheid ging ook weer top, foutloos en binnen de tijd, dus ook 2 winstpunten

Ach ja dat hou je toch. Soms krijg je punten die je wellicht niet helemaal hebt verdient en soms verdien je punten die je niet krijgt..
Sommige paarden stonden al eventjes op het land, de pony’s worden nu opgebouwd.
. Zijn kop erbij zegt wel genoeg over wat die ervan denkt maar goed.

We hebben wel heel veel lol samen. Volgende week word hij op ijzers gezet, dan gaan we wat meer en langer buitenritten rijden. Dat is toch echt wel mijn ding. Krijgen 1 keer per week les, en hij gaat in kracht echt meer vooruit. Hij staat nu 2 of 3 keer per week voor de wagen en 2 of 3 keer longeer/wandel/fiets/vrijspring ik met hem. Hij vind alles leuk en doet alles met veel inzet.
Wat mis ik haar..

. Heb je hoefschoenen ook overwogen eigenlijk? Lori schreef:@Sunshinedaan, zie ik dat goed dat jij je staalkabel maar tot ongeveer het rekje laat lopen? Zit hier er wat mee nog dat er meerdere pony's voor gaan die meerdere lengtes nodig hebben, lijkt mij dat anderen dit ook hebben? Strengen moeten toch genoeg contact hebben om te trekken bij iedere pony.
Cooks is heel leuk trouwens, is mooi aan het opdrogen.
Heb de hele dag in de sauna in Tilburg gelegen. Beetje uit de buurt maar vooruit, een keertje en die vriendin woont daar in de buurt.
Lieve Donja alweer een jaar geleden..
Voor het mooie is ze net wat te groot maar ze rijd hem heel netjes en zit mooi stil. Ze rijd zelf bijna M2 met haar D pony dus ze weet wel hoe ze moet rijden.