Patricia_86 schreef:Ik baal faya loopt echt weer kreupel :-( morgen maar even overleggen hoe of wat
Aah nee he!
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Linsey1998 schreef:ElineGC schreef:Ik heb een onderdeken van vantiago (of zoiets) van ooteman, nu 20 euro voor 200 grams staldeken. En ik ben nog in afwachting van dekens die ik dus gekocht heb.
Is die staldeken fijn? Hoe is de pasvorm op die kleintjes?
Lillian__ schreef:Ik twijfel of ik er nog een onderdeken moet bijkomen, hoe deed jij dat patty met die paarse deken die je aan mij heb verkocht (die 340 gr) had jij daar nog een onderdeken onder?
Als ik er nog een onderdeken onder zou doen dan zou ik max 540 grams hebben
Ahh patricia wat balen zeg...
Frummels schreef:Balen zeg Patricia![]()
Patty: Ik dacht altijd dat Switch en Chip veel groter warenik dacht een meter ofzo haha. Ze ogen zo groot!
Lillian: Psylium is toch vlozaad?Op mijn factuur staat: "Psyliumzaad (vlozaad)"
Ik heb Peppertje net zijn eerste kuur weer gegeven. Doe normaal 5 dagen maar nu 10 en normaal alleen psylium door zijn fibra premium. Nu 30 gram psylium, 100 gram ongebroken lijnzaad en een handje fibra premium met ongeveer 400 ml water. Daar doet ie laaaaaang over johHij vond het wel heerlijk, lekker staan smikkelen.
Patty14 schreef:Frummels schreef:Balen zeg Patricia![]()
Patty: Ik dacht altijd dat Switch en Chip veel groter warenik dacht een meter ofzo haha. Ze ogen zo groot!
Lillian: Psylium is toch vlozaad?Op mijn factuur staat: "Psyliumzaad (vlozaad)"
Ik heb Peppertje net zijn eerste kuur weer gegeven. Doe normaal 5 dagen maar nu 10 en normaal alleen psylium door zijn fibra premium. Nu 30 gram psylium, 100 gram ongebroken lijnzaad en een handje fibra premium met ongeveer 400 ml water. Daar doet ie laaaaaang over johHij vond het wel heerlijk, lekker staan smikkelen.
Haha nee zijn maar ukkies. Al denkt Chip af en toe dat hij wel 1.87 is.
Patty14 schreef:Al denkt Chip af en toe dat hij wel 1.87 is.
Patty14 schreef:Haha nee zijn maar ukkies. Al denkt Chip af en toe dat hij wel 1.87 is.
IngridM schreef:haha heeft Alf ook last van.
Overigens ben ik blij met dat gespring soms van hem met dat stomme stappen dat hij niet daadwerkelijk 1.87 is![]()
Woont er hier toevallig iemand in de buurt van Roosendaal/Oud Gastel? Ga in OG vanmiddag naar uitloopstalletje kijken voor Alf, voor als hij nog niet goed is 18 december om te revalideren. Misschien kent iemand het