Kellyy1 schreef:Dusse...
Iemand nog wat leuks gedaan met z'n shettie ofzo?
Ja, ik heb met Veroniek AAN DE HAND gespongen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
R.X. schreef:Hoi allemaal, ben niet zo vaak meer hier door alle drukte, maar daar komt vast weer verandering in, ha, ha.
Bij ons gaat het met 1 pony goed en met de andere nog steeds niet, morgen de va. maar weer bellen, ben bang dat het alsnog een scan word.
De andere gaat het wel goed mee, alleen krijgt ze nu kale plekjes op der hoofd, zo daar maandag de va. ook maar eens naar vragen wat dat is.
Het oefenen aan de dubbele lijnen ging super, totdat...... ik weer pijn kreeg, dit keer aan men polsen, zo erg dat ik de lijnen en de zweep niet meer vast kon houden.
Dus weer een verplichte niet gewilde pauze, GGRRR.
Fijn hé verkoop je je rijpony omdat je niet meer kan rijden, denk je dan laten we de Shet beleren voor een karretje als ze dat ook leuk vind, hebben we dit weer.
Bah dan baal je wel, maar ik weet ook wel dat er vast veel meer mensen en dieren zijn die het veel slechter hebben, dus wil niet klagen, maar ik baal wel ontsettend, zeker omdat het zo goed ging.