Kellyy1 schreef:Dusse...
Iemand nog wat leuks gedaan met z'n shettie ofzo?
Ja, ik heb met Veroniek AAN DE HAND gespongen
(30cm hoog, om weer op te bouwen,was lang geleden
) Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
R.X. schreef:Hoi allemaal, ben niet zo vaak meer hier door alle drukte, maar daar komt vast weer verandering in, ha, ha.
Bij ons gaat het met 1 pony goed en met de andere nog steeds niet, morgen de va. maar weer bellen, ben bang dat het alsnog een scan word.
De andere gaat het wel goed mee, alleen krijgt ze nu kale plekjes op der hoofd, zo daar maandag de va. ook maar eens naar vragen wat dat is.
Het oefenen aan de dubbele lijnen ging super, totdat...... ik weer pijn kreeg, dit keer aan men polsen, zo erg dat ik de lijnen en de zweep niet meer vast kon houden.
Dus weer een verplichte niet gewilde pauze, GGRRR.
Fijn hé verkoop je je rijpony omdat je niet meer kan rijden, denk je dan laten we de Shet beleren voor een karretje als ze dat ook leuk vind, hebben we dit weer.
Bah dan baal je wel, maar ik weet ook wel dat er vast veel meer mensen en dieren zijn die het veel slechter hebben, dus wil niet klagen, maar ik baal wel ontsettend, zeker omdat het zo goed ging.

Kwamen op het terrein en het was mega!! Veel paarden, wagens, drukte etc. Even een patatje gehaald en besloten niet mee te rijden met het rondje voor het ringsteken.
Toen we weer bij de ringen kwamen Max even flink aangemoedigd en het ging super! Later mochten we afsnijden zodat we niet het grote rondje hoefden te rijden maar eerder weer bij de ringen uitkwamen. Hoe vaker we bij de ringen kwamen hoe enthousiaster Max werd. Prijsuitreiking, we hadden geen prijs maar Max kreeg toch een rozet als herinnering.
Rondje hierna reed er een hyperpony voor ons en Max heeft hem een flinke tijd gevolgd in galop.
We hoefden niets meer te doen en hij liep echt flink door!! Ereronde was geweldig!! Nog het leukste van allemaal vond ik.
Hij ging zo hard en bokte uit vrolijkheid een paar keer tegen de kar. Jury waarschuwde nog dat we uit moesten kijken dat hij niet uitgleed.

!!