[HK] Kletstopic shethouders

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Rhine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-10 18:23

Kellyy1 schreef:
Dusse...
Iemand nog wat leuks gedaan met z'n shettie ofzo?
:o

Ja, ik heb met Veroniek AAN DE HAND gespongen :+ (30cm hoog, om weer op te bouwen,was lang geleden :o )

Kelly

Re: [HK] Kletstopic shethouders

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-10 18:24

Hihi leuk :j

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-10 18:41

leuk. :)

dravergekkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-10 19:15

Goedeavond ,

Ben er ook even.

macholoverr : Kan je geen vliegendeken op doen dan straks word die wond nog een infectie ?!
En zomereceem is tegenwoordig ook vaak goed genoeg te behandelen.

Heb de pony's gepoetst vandaag en vd met ze gedaan.
Was nog ff een vriendin mee dus was geselig :)
Laatst bijgewerkt door Nicole288 op 19-07-10 17:52, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: reactie op verwijderde post weggehaald

R.X.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-10 20:26

Hoi allemaal, ben niet zo vaak meer hier door alle drukte, maar daar komt vast weer verandering in, ha, ha.

Bij ons gaat het met 1 pony goed en met de andere nog steeds niet, morgen de va. maar weer bellen, ben bang dat het alsnog een scan word.
De andere gaat het wel goed mee, alleen krijgt ze nu kale plekjes op der hoofd, zo daar maandag de va. ook maar eens naar vragen wat dat is.
Het oefenen aan de dubbele lijnen ging super, totdat...... ik weer pijn kreeg, dit keer aan men polsen, zo erg dat ik de lijnen en de zweep niet meer vast kon houden.
Dus weer een verplichte niet gewilde pauze, GGRRR.
Fijn hé verkoop je je rijpony omdat je niet meer kan rijden, denk je dan laten we de Shet beleren voor een karretje als ze dat ook leuk vind, hebben we dit weer.
Bah dan baal je wel, maar ik weet ook wel dat er vast veel meer mensen en dieren zijn die het veel slechter hebben, dus wil niet klagen, maar ik baal wel ontsettend, zeker omdat het zo goed ging.

dravergekkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-10 20:42

Jeetje dat lijkt me echt verveelend :(:)

R.X.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-10 20:50

Tja, helemaal omdat we het beiden zo leuk vinden.

Rhine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-10 21:36

R.X. schreef:
Hoi allemaal, ben niet zo vaak meer hier door alle drukte, maar daar komt vast weer verandering in, ha, ha.

Bij ons gaat het met 1 pony goed en met de andere nog steeds niet, morgen de va. maar weer bellen, ben bang dat het alsnog een scan word.
De andere gaat het wel goed mee, alleen krijgt ze nu kale plekjes op der hoofd, zo daar maandag de va. ook maar eens naar vragen wat dat is.
Het oefenen aan de dubbele lijnen ging super, totdat...... ik weer pijn kreeg, dit keer aan men polsen, zo erg dat ik de lijnen en de zweep niet meer vast kon houden.
Dus weer een verplichte niet gewilde pauze, GGRRR.
Fijn hé verkoop je je rijpony omdat je niet meer kan rijden, denk je dan laten we de Shet beleren voor een karretje als ze dat ook leuk vind, hebben we dit weer.
Bah dan baal je wel, maar ik weet ook wel dat er vast veel meer mensen en dieren zijn die het veel slechter hebben, dus wil niet klagen, maar ik baal wel ontsettend, zeker omdat het zo goed ging.

Wat heb jij en je shet, komt me namelijk bekent voor.

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-10 23:25

:wave:

Vandaag was het ringsteken met Max. :D
Bij aankomst eerst de kar versierd. Daarna naar Max, hij was sinds gister wat aan de diarree, benen en staart zagen er dus echt niet uit! Hebben hem gewassen en netjes gemaakt, staan te wachten tot we weg kunnen.. weer vieze benen en staart. Nog even tuinslang erover heen, zag er alsnog heel netjes uit. Trailer was geen probleem. Zag er wel heel grappig uit. :D Kwamen op het terrein en het was mega!! Veel paarden, wagens, drukte etc. Even een patatje gehaald en besloten niet mee te rijden met het rondje voor het ringsteken.

Pony's uit de trailer, inspannen, versieren en richting het ringsteken. Putten waren in het begin heel eng en hij liep wat onzeker en was snel afgeleid. Toen kwamen we bij de ringen (oefenronde) en werd er van alles omgeroepen in een microfoon, megamassa van mensen en Max was niet vooruit te branden. Hij zat alle kanten op te kijken naar de mensen, hij kon mij niet horen. Jury riep dat hij echt sneller moest de volgende ronde, anders zouden we gediskwalificeerd kunnen worden. Moesten een behoorlijk rondje rijden voor we weer bij de ringen kwamen, onderweg hoorde we steeds hoe schattig hij was. :)) Toen we weer bij de ringen kwamen Max even flink aangemoedigd en het ging super! Later mochten we afsnijden zodat we niet het grote rondje hoefden te rijden maar eerder weer bij de ringen uitkwamen. Hoe vaker we bij de ringen kwamen hoe enthousiaster Max werd. Prijsuitreiking, we hadden geen prijs maar Max kreeg toch een rozet als herinnering. :D Rondje hierna reed er een hyperpony voor ons en Max heeft hem een flinke tijd gevolgd in galop. :)) We hoefden niets meer te doen en hij liep echt flink door!! Ereronde was geweldig!! Nog het leukste van allemaal vond ik. :o Hij ging zo hard en bokte uit vrolijkheid een paar keer tegen de kar. Jury waarschuwde nog dat we uit moesten kijken dat hij niet uitgleed.

Terugweg was hij nog steeds hyper, stappend naar de manege ging het niet helemaal worden. Kon ook amper anders zou hij niemand bijhouden.
Het was geweldig, heb echt een superdag gehad! Ben trots op Max! :+:

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-10 23:27

klinkt idd als een superdag!!

JudithO

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 10:03

Goedemorgen!

RX: dat is echt balen!

Mandy: zo te lezen heb je echt genoten, en Max ook! Leuk joh :j

En iedereen nog bedankt voor de leuke reacties op Jolly's ligfoto :)

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 11:02

goeiemorgen. :)

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 12:12

Alvast één foto.

Afbeelding

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 12:27

aagh wat lief. :+:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 14:14

Goede middag!
Mensen ik word nu helemaal gek!

DeSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 14:31

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 14:41

Ik had 2 pony's van mij in Ermelo staan & 2 op mijn oude stalling.
Belt me vriendin op "Ja heb je je pony's verkocht?" "Ja ow je je pony's zijn weg"
Nou dan word je echt gek!

DeSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 14:42

Waar zijn ze heen dan? :oo

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 14:43

Ja dat weten we dus niet :S

Maar we hebben nog niet betaald deze maand...
Maar ja om me pony's weg te gaan halen?
Dus vanaff gaan we beten & hij krijgt een uur om er voor te zorgen dat me pony's dan terug zijn anders ga ik aangifte doen van diefstal

DeSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 14:45

Weet je zeker dat de stalhouder ze weggehaalt heeft dan?
En waarom nog niet betaald? Voortaan gewoon op tijd betalen scheelt je een hoop ellende!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 14:53

Nou hij krijgt 60,- van me...
Niet echt een rede om pony's te jatten.
Ik heb nog niet betaald omdat ik geen tijd had om die kant op te gaan.

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 15:05

Hoe weet je dat hij het heeft gedaan dan? hoeveel dagen ben je te laat met betalen? Had je dat niet met die vriendin kunnen regelen? Is niet zo netjes.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 15:13

Pff ik betaal echt verschillend...
Ene enen x de eerste van de maand en dan de 14de is echt telkkens verschillend ooknooit een probleem geweest

dravergekkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 16:20

Wat doe je in vredesnaam op bokt al die tijd als je pony's weg zijn :? !!
En hoe weet je zo zeker dat de staleigenaar er achter zit ?

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 16:56

Ben vanmiddag naar het strand geweest en kreeg daar een telefoontje waar ik flink naar van ben. Vriendin is vrijdag met de auto vertrokken richting Frankrijk met dr ouders, broertje en vriendin van dr broertje. Ze hebben een ongeluk gehad, auto is over de kop geslagen. Wat er precies gebeurd is weet ik niet. Zij en haar vader zijn ondertussen uit het ziekenhuis, zij heeft een zware hersenschudding en dr vader mankeert iets aan zijn voet. Haar moeder heeft iets met dr nek, haar broertje heeft z'n arm en kaak gebroken en de vriendin van dr boertje heeft dr rug gebroken. Broertje moet nog geopereerd worden en zijn vriendin is al geopereerd en moet nog een keer.

Ben er echt kapot van, normaal maak je zoiets niet van zo dichtbij mee. Ben net naar haar huis geweest om de planten water te geven, echt een naar gevoel.