Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Ayla schreef:Nogmaals gefeliciteerd Susanne
Ik geloof dat ik het laatst ookal had gevraagd Kymberley maar heb je hem al eens getest op zand? Hij was recentelijk nog ontwormd toch, met welke ontworming? Hij is idd meer opgeblazen dan dik.
Fennadev schreef:Gefeliciteerd Susanne!
De sectolin werkt prima, duurde alleen wel anderhalf uur om dit voor elkaar te krijgen. Hij moet nog wat netter en zijn kan moet nog, maar ik was alleen dus het hoofd begin ik dan niet aan. Hij stond ondertussen trouwens te slapen, zo lekker relaxed. Helaas zijn zijn eczeem plekken dus wit geworden..[ [url=m/rcpbmU.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ayla schreef:Misschien kun je navragen welke spuit hij heeft gehad, niet elke spuit werkt tegen elke worm en met mestonderzoeken wordt er nog wel eens wat over het hoofd gezien. Als hij een volledige spuit (niet kwa hoeveelheid maar kwa stoffen) heeft gehad zal het wel goed zitten. Mest testen wordt wel lastig als hij in een kudde staat, misschien even op stal zetten of apart houden oid. Pas trouwens op met het preventief voeren van vlozaad oid, daar kunnen de darmen aan wennen en dan werkt het niet (zo goed) meer.