[HK]SMP kletstopic 1

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

SammyFloor

Re: [HK]SMP kletstopic 1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 12:04

Bedankt iedereen! Het is voor Arthur, hij is echt klein en ik krijg mijn hand gesloten rond zijn benen dus ik heb schrik dat ze toch te groot zouden zijn :P

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 12:05

Ze vallen in omvang idd ook niet groot, maat shet paste bij Willem achter niet eens dicht. Wel fijn eindelijk mooie beschermertjes voor kleintjes. Laat het een voorbeeld zijn voor andere merken!

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 12:09

Nou idd maar dat vind ik ook met peesjes, die zie ik ook graag in 14 cm maat shet is helaas te groot

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 12:13

Ziet er al beter uit Miranda :j Ik zou voor de achterbenen ook maat shet gebruiken i.p.v pony. Sjors heeft ze om gehad met de wedstrijd dag maar toen zijn ze niet afgezakt.

Beterschap Mandy!

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 12:15

Net zoals Fennadev staat de kruiwagen hier buiten de uitloop/paddock en wordt ook om de dag of 3/4 geleegd. :j Heb wel geen enkele die schuurt er aan maar is toch makkelijker.

@SammyFloor, MDR miniature horse zit vlak bij mij, op 10 minuten rijden zo iets. Nog gekeken om er te lessen maar vond het wat aan de hoge kant.

Gisteren is mijn tweewieler terug gekomen. Ga 'm straks inspannen ervoor, hopelijk is die in orde terug nu. Zag er op het eerste zicht wel goed uit. :j

Met Cup even obstakeltraining gedaan, eigenlijk vooral voor zijn knie die op slot durft slaan spelenderwijs te trainen. Heeft vandaag een hele goede dag eigenlijk, zie er amper iets van.

Iris_VdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 12:15

Die van HB eens proberen? die zijn toch ook echt klein, 11cm achteraan, 14cm opzij, maar je moet wel voor dat lak en croco zijn, ze brengen leuke nieuwe kleurtjes uit binnenkort. Ik heb een aantal peesjes van BR en Premiere van 14cm, lengte gaat nog maar kogel is veel te groot, wel spijtig
Sammyfloor ik heb eens gekeken naar je profiel en zou idd mini nemen voor Arthur, zeker vooraan toch

Afbeelding
Deze zijn HB
Laatst bijgewerkt door Iris_VdV op 14-06-16 12:20, in het totaal 1 keer bewerkt

MDJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 12:20

Ik haak weer even in nu we het over peesbeschermers hebben. Ik heb ze gister ook gekocht, in het paars.. Beauty is +- 95 cm, heb gegokt op voor maat shet en achter maat pony maar ik moet ze nog passen.. Zal dan wel even een foto showen. Die van HB vind ik ook erg leuk.

Fijn dat Cup vandaag niet zo veel last van zijn knietje heeft, ook mooi dat je sulky terug is!

Volgens mij had ik ook nog beloofd om mijn nieuwe aanwinst hier te showen maar dat had ik nog niet gedaan, dit is Angels Ditch Yumming Li. :)
Afbeelding

Momenteel is ze uit logeren om gedekt te worden.. Dan zal ze eerst wel hengstig moeten worden..

Iris_VdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 12:22

Dat is nu nog eens een hele mooie appie MDJ! ik vind haar patroon heel mooi en met die witte manen <3

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 12:32

Wat een knappe pony!

Iris dat zijn die flextrainers toch? Bestaan die ook zonder bont in kleine maten?

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 12:34

Wat een knapperd :D

Ik heb enkel de 3-in-1 beschermers van HH, verder gebruik ik geen bescherming.

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 12:38

Ik gebruik graag mn leren peesbeschermers van HOB, die vind ik heel prettig. Maar volgens mij nergens meer te koop. Meestal rij ik zonder beschermers.

MDJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 12:43

Dankjewel, ik ben ook erg blij met haar. Van de kleurenkenners heb ik te horen gekregen dat het een zilverbruine panterbonte is. Het zal wel goed zijn, ik vind haar mooi. :D

Ik rijd eigenlijk ook niet met beschermers maar ik vond deze zo leuk.

Iris_VdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 12:49

Jelleee, ja inderdaad de flextrainers, zonder bont nog niet gezien, heb net de toekomstige collectie bekeken en is ook allemaal met bont, ze staan op de fb pagina van hb ruitersport

SammyFloor

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 13:12

Ik heb flextrainers zonder bont, ze zijn van een amerikaans merk en ik heb ze vorig jaar kunnen overkopen van iemand. Herinner me nu pas dat ik ze heb, ga deze dan maar nameten voor Arthur. Ze zijn leuk, maar helaas is Arthur zijn tuig zwart met groen dus nog een andere kleur erbij is direct zo'n rommel :P
Afbeelding

Ik gebruik eigenlijk ook amper tot geen beenbescherming, maar Sammeke durft zeker vanachter toch nog aantikken. Voor haar zou ik eigenlijk ook graag die van HH willen :)

Wat is ze knap MDJ!

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 13:22

Knappe merrie MDJ!

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 13:54

Mira: Hier helpt Guus ook altijd bij het uitmesten, maar als ik hem wegstuur luistert hij ook prima. Vanaf dag 1 gaat Guus al staan mesten naast de kruiwagen tijdens het uitmesten van het weiland, heel typisch.

mirriejj: De hoefjes zien er echt stukken beter uit. Hopelijk komt het weer helemaal goed.

Gave beschermers werden er weer geshowd!

MDJ: Wat een mooie nieuwe aanwinst. :)

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 14:05

Waar is Mowgli4 eigenlijk?

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 14:19

Nee die flex trainers .et bont vind ik helemaal niks, helemaal niet met slangen of krokodillen print.
Al heb ik bij horseshop international zelfs mentuig gezien met kroko en slangen print (echt afschuwelijk lelijk) :=

Michelle wat een prachtige merrie heb je erbij zeg

Hmz mowgli is verdwenen denk ik jelle

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 14:29

Oh ja ik ben ook geen van van croco, dierenprintjes en lakleer voor paarden := Ik hou van simpel.

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 14:37

Ik vooral dat nep slange en kroko print zo lelijk, daar moet je echt van houden

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 14:41

Ik houd ook niet zo van croco, dierenprinten en lak.. :=

Had Mowgli (sorry, weet haar echte naam niet) hier laatst niet nog gereageerd? Misschien was dat alweer voor mijn vakantie hoor, maar dacht dat ik haar nog wel een keer was tegengekomen laatst.

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 14:54

Miriam heet ze, geen idee waar ze gebleven is.

Ik vind lak nog wel leuk, als het niet te is. Croco- en slangenprint hou ik niet van.

Arthur is schattig Ellen :D

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 15:03

Nee hoor, echt eczeem, waarom denk je anders dat alle paarden van het eczeemtopic ook met maskers op staan? Eczeem verergert helaas elk jaar, vorig jaar had ie zich ook al een wondje geschuurd door de eczeem bij zijn voorpluk. Luizen waren echt wel weg na twee keer sebacil hoor, ik zie Jorie nooit meer schuren en die heeft veel meer vacht dan Alex. Ook Alex heeft een paar weken niet geschuurd na de luizen en toen kwamen de mugjes -O-

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 15:35

Met de juiste voeding en weide management kun je eczeem zeer goed onder controle houden. Helaas weten veel mensen dat niet of vinden dat te veel moeite. Misschien kun je daar nog iets mee? Of doe je dat al :)

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 15:36

Mijn leasepony van een aantal jaar geleden had ook erg last van zomereczeem en hij schuurde ook aan zijn voorpluk en op zijn hoofd, tot bloedens aan toe. :n Het is inderdaad goed onder controle te houden als je er veel tijd en moeite insteekt.